Plaats reactie
1
Ik heb al lang het ad.doubleclick.net probleem, heb al van alles geprobeerd ook met malwarebytes gescand, maar krijg dan dat alles schoon is maar het blijft terug komen. 
Op dit forum kwam ik dus FRST tegen en probeer het op deze manier. Ik hoop dat u me kan helpen! 
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Welkom,

Het bestand C:\Users\zuidh\Downloads\fixlist.txt is aanwezig.
Waarom is dat ?
Wordt je al ergens anders geholpen ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
3
Nee hoor ik weet er niets van, heb alleen geprobeerd fixlist te starten maar volgens mij deed het niets den heb toen nogmaals de scan gedaan
4
Gebruik NOOIT een fix bedoeld voor een andere computer, elke computer is anders. Problemen kunnen ook een specifieke aanpak vereisen.
Doe nu het volgende:

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
6
Verplaats het bestand Afbeeldingadwcleaner_7.0.8.0.exe vanuit de map C:\Users\zuidh\Downloads naar je bureaublad. Maak geen snelkoppeling!
Rechtsklik op AdwCleaner_7.0.8.0 en klik op 'Als administrator uitvoeren...'.

Klik op Akkoord als het venster "Gebruikersvoorwaarden" verschijnt.
Klik op Scan.
Er wordt nu eerst gecontroleerd of er updates beschikbaar zijn en zo nodig gedownload.
Na het scannen, klik op Opruimen.
In het venster 'Malwarebytes AdwCleaner – reiniging' klik op OK.

Tijdens de opruim-actie kan een zwart venster verschijnen. Klik dit niet weg, dit gebeurt automatisch.
Na het verwijderen, in het venster 'Herstart' klik op 'Reboot nu'.

Nadat de computer herstart is, opent een logbestand.
Sluit het logbestand.
Post het bestand C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
9
Het gaat nog steeds niet goed, die ad.doubleclicks blijft komen.
Helaas.
groet,
Henk
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
10
Download ZHPDiag via onderstaande link:
- ZHPDiag (klik op de blauwe knop 'TÉLÉCHARGER !')
Bewaar het op je bureaublad.

Antivirussoftware uitschakelen
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met ZHPDiag. Afbeelding ZHPDiag uitvoeren
  • Rechtsklik op ZHPDiag3.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op "I agree" in het openingsscherm "TERMS OF USE".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPDiag.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgende bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
12
Stap 1:
Download de AVG Remover.
Let op: Schakel nu eerst de realtime-bescherming van al je antivirus programma's uit.
Start het gedownloade programma en klik op Continue.
Je computer wordt nu onderzocht op geïnstalleerde AVG producten.
Na afloop zal dit in een lijst weergegeven worden.
Selecteer het gevonden product en laat dit verwijderen.
Volg de aanwijzingen die verschijnen en herstart de computer als daarom gevraagd wordt.

Stap 2:
Download ZHPFix naar het bureaublad.
Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit.

Kopieer onderstaande code volledig:

Code: Selecteer alles

Script ZHPFix
G2 - GCE: Preference [zuidh][User Data\Default] [pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm] Chrome Media Router  =>.Google Inc.
O4 - GS\Programs [Administrator]: Search Provided by Bing.lnk . (.Microsoft Corporation - Internet Explorer.) C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe http://us.search.yahoo.com/   =>.Microsoft Corporation
O4 - GS\TaskBar [Gast]: Farbar Recovery Scan Tool.lnk . (.Farbar - Farbar Recovery Scan Tool.) C:\Users\zuidh\Downloads\FRST.exe    =>.Farbar
O4 - GS\Programs [Gast]: Search Provided by Bing.lnk . (.Microsoft Corporation - Internet Explorer.) C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe http://us.search.yahoo.com/   =>.Microsoft Corporation
O4 - GS\TaskBar [WDAGUtilityAccount]: Farbar Recovery Scan Tool.lnk . (.Farbar - Farbar Recovery Scan Tool.) C:\Users\zuidh\Downloads\FRST.exe    =>.Farbar
O4 - GS\Programs [WDAGUtilityAccount]: Search Provided by Bing.lnk . (.Microsoft Corporation - Internet Explorer.) C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe http://us.search.yahoo.com/   =>.Microsoft Corporation
O4 - GS\TaskBar [zuidh]: Farbar Recovery Scan Tool.lnk . (.Farbar - Farbar Recovery Scan Tool.) C:\Users\zuidh\Downloads\FRST.exe    =>.Farbar
O4 - GS\Programs [zuidh]: Search Provided by Bing.lnk . (.Microsoft Corporation - Internet Explorer.) C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe http://us.search.yahoo.com/   =>.Microsoft Corporation
O4 - GS\Programs [Public]: Search Provided by Bing.lnk . (.Microsoft Corporation - Internet Explorer.) C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe http://us.search.yahoo.com/   =>.Microsoft Corporation
HKLM\SOFTWARE\AVG  =>.AVG Software
HKLM\SOFTWARE\AVG Netherlands B.V  =>.AVG Netherlands B.V
HKLM\SOFTWARE\AVG Netherlands BV  =>.AVG Software
HKLM\SOFTWARE\AVG Persistent  =>.AVG Software
HKLM\SOFTWARE\IObit  =>.IObit
HKCU\SOFTWARE\Avg  =>.AVG Software
HKCU\SOFTWARE\AVG Netherlands BV  =>.AVG Software
HKCU\SOFTWARE\Chromium  =>.Chromium
HKCU\SOFTWARE\WinSweeper2
O43 - CFD: 11/02/2018 - [] D -- C:\Program Files\AVG  =>.AVG Software
O43 - CFD: 05/02/2018 - [] D -- C:\Program Files\Bitdefender Antivirus Free  =>.Bitdefender
O43 - CFD: 11/02/2018 - [] D -- C:\ProgramData\Avg  =>.AVG Software
O43 - CFD: 05/02/2018 - [] D -- C:\ProgramData\Bitdefender Agent  =>.Bitdefender
O43 - CFD: 23/01/2018 - [] D -- C:\Program Files\Common Files\AVG  =>.AVG Software
O43 - CFD: 11/02/2018 - [] D -- C:\Users\zuidh\AppData\Local\Avg  =>.AVG Software
O43 - CFD: 03/02/2018 - [] D -- C:\Users\zuidh\AppData\Local\AVG Netherlands BV  =>.AVG Software
O43 - CFD: 06/02/2018 - [] D -- C:\Users\zuidh\AppData\Local\AvgSetupLog  =>.AVG Software
O43 - CFD: 31/01/2018 - [] D -- C:\Users\Default\AppData\Local\AVG  =>.AVG Software
O43 - CFD: 31/01/2018 - [] D -- C:\Users\Default User\AppData\Local\AVG  =>.AVG Software
O43 - CFD: 06/02/2018 - [] D -- C:\WINDOWS\System32\Config\systemprofile\AppData\Local\Avg  =>.AVG Software
O43 - CFD: 06/02/2018 - [] D -- C:\WINDOWS\System32\Config\systemprofile\AppData\Local\AvgSetupLog  =>.AVG Software
O53 - SMSR:HKLM\...\startupreg\WinSweep  [Key] . (...) -- C:\Program Files\WinSweeper\WinSweeper.exe (.not file.)
O58 - SDL:2018/04/05 11:43:18 A . (...) -- C:\WINDOWS\System32\drivers\lpsport.sys   [55160]  =>.AVG Technologies CZ, s.r.o.®
C:\Users\zuidh\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\File System\000  =>.SUP.Temporary.Chrome
EmptyTemp:
Afbeelding ZHPFix uitvoeren:
  • Rechtsklik op ZHPFix.exe en klik op "Als Administrator uitvoeren".
  • Druk op de knop "Importeren".
  • De geselecteerde scriptcode wordt in het venster van ZHPFix geplakt. Gebeurt dit niet automatisch, rechtsklik dan in het venster van ZHPFix en klik op Plakken.
  • Druk daarna onderaan op de knop "Go".
  • Bij de melding "Uw systeem nu opschonen ?", klik op Oui (=Ja).
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent.
Post het logbestand met de naam "ZHPFix[R1].txt" als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
15
Als ik via Euroclix naar de website van Knab gaat krijg ik hetzelfde resultaat als wat ik eerder melde en gaat de site niet open, tot nu toe bij een andere site geen last meer van
Laatst gewijzigd door henkw2 op 09 apr 2018 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”