Plaats reactie
1
Ik kreeg per email de melding dat mijn laptop is geinfecteerd met een virus. 
Ik heb het programma FRST64 gedraaid en de bestanden met de resultaten bijgevoegd.
Graag hulp om dit eventuele probleem op te lossen.
Vast bedankt voor de te nemen moeite.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hallo,

Stap 1.
Ga naar de map Downloads open die en sleep FRST.exe naar je bureaublad!
Afbeelding  Afbeelding Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
Fixlist.txt
<==download deze txt bestand.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Stap 2.
Download Afbeelding MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op mbam-setup-3.X.X.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen tijdens de volledige installatieprocedure.
  • Nadat de installatie gereed is zal automatisch de 14 dagen proefversie actief zijn.
  • Hoe u de proefversie van Malwarebytes Premium kunt uitschakelen leest u hier.
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.
Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:
  • Klik op "Selectie in quarantaine plaatsen" en daarna op "Voltooien".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.
Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt). Afbeelding Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Beste abbs,

Ik heb alles gedaan zoals je hebt voorgeschreven. Hartelijk dank voor je snelle en duidelijke "handleiding". Mijn dank is groot!
Zoals je schreef heb ik het logbestand als bijlage toegevoegd.
Groeten Mannieman
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Hallo,

Malwarebytes vind in de browser "Chrome" USER DATA wat moeilijk te verwijderen is, voer Malwarebytes nog eens uit en als hij nog in Chrome het volgende vind
met USER DATA erin voer dan de handleiding uit.
C:\USERS\A.METS\APPDATA\LOCAL\GOOGLE\CHROME\USER DATA\Default\Sync Data\SyncData.
 C:\USERS\A.METS\APPDATA\LOCAL\GOOGLE\CHROME\USER DATA\Default\Web Data,



Lees eerst alles goed door vooral: Voor je verder gaat maak indien nodig een back-up van je Bladwijzers.
Handleiding Chrome USER DATA verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”