Gesloten
1
hallo Peter,

ik wil niet vervelend doen maar ik heb vandaag al 2 x afgesloten en kreeg telkens de boodschap; windows voorbereiden; sluit de pc niet af...

wat nu?
iedere keer leer ik meer en meer
2
Kijk eens of er Windows Updates zijn. Waarschijnlijk ja en Windows wil die dan installeren als je de computer afsluit.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
3
heb ik gedaan, er zijn er 3 en 2 kunnen niet uitgevoerd worden, nu kan ik weer geen knipsel doorsturen, foute extensei .jpeg... grr...ik heb mijn dag niet vandaag...

sorry hoor, dit ding maakt me gek...
iedere keer leer ik meer en meer
4
waarom krijg ik steeds een foutmelding, nu weer .bmp

ik snap er niks meer van...

ik geef het op...

alzheimer denk ik
iedere keer leer ik meer en meer
5
Afbeeldingsbestanden kan je niet toevoegen als bijlage. Deze eerst uploaden naar https://www.imgdumper.nl.
Je krijgt dan een aantal links. Post alleen de eerste link in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
8
Klik op Start - Instellingen - Bijwerken en beveiliging - geavanceerde opties.
Vink uit Updates voor andere Microsoft-producten ontvangen tijdens het bijwerken van Windows.
Herstart daarna de computer.
Na de herstart klik op Start - Instellingen - Bijwerken en beveiliging.
Klik op Naar updates zoeken.
Volg de aanwijzingen die verschijnen.
Indien er een foutmelding verschijnt, post hiervan een nieuwe screenshot.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
9
Vink uit Updates voor andere Microsoft-producten ontvangen tijdens het bijwerken van Windows.

dat is niet aangevinkt...
iedere keer leer ik meer en meer
11
Doe dan het volgende:
Na de herstart klik op Start - Instellingen - Bijwerken en beveiliging - Probleem oplossen.
Klik aan de rechterkant op Windows Update en vervolgens op Probleemoplosser uitvoeren.
Volg de aanwijzingen die verschijnen.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
12
ik heb gedaan wat hierboven beschreven staat, mijn vraag is hoe ang dat program draait, dat is al bezig van 10 uur vanochtend...kan dat?
iedere keer leer ik meer en meer
13
10 uur is erg lang. Zie je nog harde schijf activiteit (een knipperend lampje) ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
14
nee, volgens mij bleef ie gewoon hangen...ik heb trouwens niet bewust alles afgesloten daarjuist...stom, ja ik weet het...maar het is gebeurt...zal ik straks nog een poging doen...
iedere keer leer ik meer en meer

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”