Gesloten
212
Fixlog.txt
ik heb de fixlist terug gedownload...en opnieuw gemaakt...ik hoop dat het goed is, Lynneke
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
iedere keer leer ik meer en meer
214
1.txt
geen probleem Peter....
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
iedere keer leer ik meer en meer
215
Doe het volgende:
  • Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
  • Er verschijnt een zwart venster.
  • Kopieer onderstaande code en plak deze in het zwarte venster. Druk daarna op de ENTER-toets.
    reg query HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WindowsUpdate /s > 1.txt && notepad 1.txt
  • Na afloop zal Notepad verschijnen met het resultaat.
  • Post het bestand 1.txt als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
216
1.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
iedere keer leer ik meer en meer
217
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
218
Fixlog.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
iedere keer leer ik meer en meer
219
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
220
Fixlog.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
iedere keer leer ik meer en meer
222
nee jammer, staat op 99% maar dat is vaak het geval, na herstart is het zoals gewoonlijk "apparaat is verouderd"
iedere keer leer ik meer en meer
223
Download Reset_Reregister_Windows_Update_Components.bat en bewaar het op je bureaublad.
Rechtsklik op het gedownloade bestand en klik op Als administrator uitvoeren.
Indien je een foutmelding krijgt, maak hiervan een screenshot en druk daarna op een toets zodat het script netjes afgerond wordt.

Is het script volledig doorlopen, herstart dan direct de computer.
Controleer of Windows Update nu wel werkt.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
225
Doe opnieuw het volgende:

Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Typ in het zwarte venster dism /online /cleanup-image /restorehealth en druk op de enter-toets. (let op de spaties!)

Als dit klaar is maak je een screenshot en upload het naar https://www.imgdumper.nl.
Post de link die je krijgt in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”