Gesloten
107
Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Typ in het zwarte venster SFC /SCANNOW en druk op de enter-toets. (let op de spatie!)

Als dit klaar is, kopieer het bestand C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log naar je bureaublad. Laat het bestaande bestand op je bureaublad vervangen.
Pak het bestand CBS.log op je bureaublad in (met WinRAR) en upload het naar https://www.sendspace.com.
Kopieer en plak de download link in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
110
wat een gedoe...eerst wilde die niet downloaden, na een half uur gaf ie aan dat het mislukt was, nog een keertje geprobeerd ..dat lukte dan, dan geïnstalleerd, ik doe er de screens bij..wilde terug naar dit forum komen, nee hoor, vond de pagina niet meer, van geen van de forums waar ik op zit...wel van facebook...dus heropstarten...heeft meer dan 2 uren geduurd...en het thema op m'n bureaublad...ik heb een blank bureaublad, daar staat geen screen-seaver op of hoe noemt zo iets...wel is het zo dat als ik een tijdje niet aan de pc zit dan beginnen er allemaal foto's op te komen...hoe dat zo komt...geen idee...
iedere keer leer ik meer en meer
112
wat een gedoe...
Tja, het is een lastig probleem.
Mogelijk zijn die foto's onderdeel van de Windows 10 screensaver.
Heb je een thema voor je bureaublad geïnstalleerd welke niet standaard bij Windows zit ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
113
niet dat ik weet maar ik heb het veranderd, nu ik weet waar te zoeken (thema+bureablad) heb ik geen dia's meer aangeklikt maar windows spotlight als vergrendelscherm en als thema windows; als achtergrond heb ik een effen kleur gekozen...
iedere keer leer ik meer en meer
116
Kan je het bestand C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log eens verwijderen of hernoemen ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
117
Afbeelding ik kan die TiWorker niet vinden, hernoemen lukt niet, verwijderen ook niet, knippen ook niet....
iedere keer leer ik meer en meer
118
Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Typ in het zwarte venster sc stop wuauserv en druk op de enter-toets. (let op de spaties!)
Wacht nu minstens 5 seconden.
Typ in het zwarte venster DEL C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log en druk op de enter-toets. (let op de spatie!)
Post een screenshot van het zwarte venster.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
120
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Het kan zijn dat de tool eerst bijgewerkt wordt, wacht dan tot dit klaar is.
Typ in het veld Zoeken de tekst tiworker.exe en klik dan op Bestanden Zoeken.
Wacht nu tot de melding verschijnt dat het bestand Search.txt bewaard is.
Post dit bestand als bijlage.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”