Gesloten
136
Fixlog.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
iedere keer leer ik meer en meer
137
Prima gegaan nu.
Herstart de computer en controleer of Windows Update nu wel lukt.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
140
Een hardnekkig probleem...
Klik op Start - Instellingen - Bijwerken en beveiliging - Probleem oplossen.
Klik aan de rechterkant op Windows Update en vervolgens op Probleemoplosser uitvoeren.
Post een screenshot als om een keuze gevraagd wordt.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
141
ik heb alles gedaan zoals je gevraagd hebt maar heb het knipsel vervangen door wat ik hierbij voeg...dus probleemoplosser laten uitvoeren en dan terug opgestart, zoals gewoonlijk een uurtje moeten wachten wegens windows voorbereiden en dan naar de updates gekeken...
Afbeelding
iedere keer leer ik meer en meer
142
ik heb alles gedaan zoals je gevraagd hebt maar heb het knipsel vervangen door wat ik hierbij voeg.
Jammer, dan weet ik niet wat er precies gedaan is. We gaan afwachten wat Windows Updates doet.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
143
het staat er nog precies zoals hierboven en bij het afsluiten geeft ie weer windows voorbereiden
iedere keer leer ik meer en meer
144
Als ik je goed begrijp probeert Windows Update wel de update te installeren maar mislukt dit na de benodigde herstart om de update af te ronden. Klopt dit ?

Voeg het bestand C:\Windows\INF\setupapi.dev.log toe als bijlage.
Is het bestand te groot, pak het dan eerst in (met WinRar).


 
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
146
Prima. We gaan de dism opdracht nogmaals proberen.

Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Typ in het zwarte venster dism /online /cleanup-image /restorehealth en druk op de enter-toets. (let op de spaties!)

Als dit klaar is maak je een screenshot en upload het naar https://www.imgdumper.nl.
Post de link die je krijgt in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
147
wanneer weet ik dat dit klaar is?

het staat nu al een uur te draaien en dit is het resultaat, het draait nog altijd, ik ga wel slapen nu, ik laat de pc aanstaan...
Afbeelding
iedere keer leer ik meer en meer
148
wanneer weet ik dat dit klaar is?
Er verschijnt daarvan een melding en de prompt C:\Windows\system32> verschijnt weer.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
149
dan moet ik het opnieuw doen want vanmorgen was het net als wat hierboven staat...
iedere keer leer ik meer en meer
150
Dat is geen probleem. Normaal gesproken verschijnt net een aantal minuten een voortgangspercentage. Dat zie ik nog niet in je screenshot.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”