Plaats reactie
17
Ja op het moment dat ik het heb heb ik het ook met offline bestanden afspelen, of het met vlc ook zo is zal ik even testen. Ik heb het met de internet browser Google chrome, Spotify en windows media player ook.
19
Oke ik zal dat proberen te testen, kan even duren omdat het niet constant niet werkt, maar soms korte periodes, soms zelfs een paar minuten.
21
Ik heb het getest en ook firefox en vlc werken op zulke momenten niet. Ik kan dus als het probleem er tijdelijk is op geen enkele manier media bestanden afspelen of streamen voor zover ik kan bedenken.
22
Hallo,

Test het volgende eens als je weer deze problemen heb doe dan een speedtest:

Ga naar de website speedtest en klik in het midden van het scherm op GA.
Wacht tot dit klaar is en klik dan rechts boven op Geschiedenis van resultaten.
Op de pagina die opent klik bij: INDIVIDUELE RESULTATEN op Afbeelding.
Afbeelding Klik vervolgens op de link onder FORUM en daarna op KOPIËREN plak de link in je volgend bericht.

Als die netjes is sluit de pc eens bedraad aan en kijk of je dan ook die problemen heb.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
23
Dit lijkt op een internet snelheid test. Maar ik heb het ook met offline bestanden afspelen dus ben er vrij zeker van dat het daar niet aan ligt. En mijn internet is ook gewoon altijd snel.
24
Hallo,

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Noteer eerst wat allemaal is ingeschakeld dit hoef je niet te plaatsen.
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.

Kan je het nu testen?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
25
Ik heb alles uitgeschakeld bij opstarten en heb die speedtest gedaan. Maar geloof niet dat het iets met internet te maken heeft verder.

Afbeelding
27
Hoi,

Dat zal ik even moeten afwachten. Nu doet alles het wel maar het probleem is er altijd ineens uit het niets even. Zal ik het laten weten als het terug is en als ik denk dat het echt weg is?
28
RodyH93 schreef:Hoi,

Dat zal ik even moeten afwachten. Nu doet alles het wel maar het probleem is er altijd ineens uit het niets even. Zal ik het laten weten als het terug is en als ik denk dat het echt weg is?
Dat is goed, houd er rekening mee dat ook je virusscanner uit staat.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
29
Ik heb alleen windows defender, die blijft nog wel gewoon aanstaan staat er. Die stond geloof ik ook niet in dat lijstje bij opstarten.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”