beste,
als ik inlog met mijn account op mijn windows 10 laptop (lenovo) en ik start de update tool van lenovo dan krijg ik deze foutmelding.
(er kan geen verbinding worden gemaakt met de proxyserver.)
op deze laptop staan 3 accounts bij de andere 2 werkt het wel??
graag wat feedback ofzo ;-)
ik heb gelezen dat het door malleware kan komen maar heb hitman pro geïnstalleerd en hij vindt geen problemen.
groeten
bert
2
Hallo,
Ik zie dat je een illegale Office gebruikt dit is zeer gevaarlijk omdat je een open verbinding bent naar buiten door je AutoKMS.
Je gebruikt wel een VPN voor je veiligheid maar heeft zo ook geen nut.
We hebben een oplossing om voor een betaalbare prijs Office te kunnen leveren aan onze leden lees het volgende maar eens door Office Pro.
Je heb de tool Farbar Recovery Scan Tool (FRST) Gestart vanaf C:\Users\THINKPAD T540p\AppData\Local\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\TempState\Downloads.
Ga naar die Downloads map en sleep FRST naar je bureaublad (dit is zeer belangrijk).
Start de Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
Ik zie dat je een illegale Office gebruikt dit is zeer gevaarlijk omdat je een open verbinding bent naar buiten door je AutoKMS.
Je gebruikt wel een VPN voor je veiligheid maar heeft zo ook geen nut.
We hebben een oplossing om voor een betaalbare prijs Office te kunnen leveren aan onze leden lees het volgende maar eens door Office Pro.
Je heb de tool Farbar Recovery Scan Tool (FRST) Gestart vanaf C:\Users\THINKPAD T540p\AppData\Local\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\TempState\Downloads.
Ga naar die Downloads map en sleep FRST naar je bureaublad (dit is zeer belangrijk).
Start de Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
- Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
- Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
- Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
- Druk op de Fix knop
- Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
4
Maar voer ter controle Malwarebytes uit:
Download MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.
Als er bedreigingen zijn gevonden:
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt). Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Dit is zeer verstandig vooral als je ook betaal acties doet met je pc.bert.simons schreef:Bedankt voor de snelle reactie.
Die Office dat ga ik eens bekijken ja om toch een legale te hebben voor de veiligheid.
Via de logje bekijk ik waar de infectie zit (in je proxy nu dus) daar maak ik meen fix voor zodat hij dan verwijderd word.Heb de tool gebruikt zoals gevraagd en alle problemen zijn opgelost.
Mag ik vragen waar juist het probleem zat? Of wat doet juist die fix??
Maar voer ter controle Malwarebytes uit:
Download MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.
- Dubbelklik op mbam-setup-3.X.X.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
- Volg de verdere aanwijzingen tijdens de volledige installatieprocedure.
- Nadat de installatie gereed is zal automatisch de 14 dagen proefversie actief zijn.
- Hoe u de proefversie van Malwarebytes Premium kunt uitschakelen leest u hier.
- Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.
- De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.
Als er bedreigingen zijn gevonden:
- Klik op "Selectie in quarantaine plaatsen" en daarna op "Voltooien".
- Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt). Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie