Plaats reactie
19
Ja ben ik ook haha
Nee niet meer gehad.
Maar ik durf niet meer in de programma's waar het begon.
Ik zal deze topic bewaren voor 't geval dat ;)
Ik download al jaren muziek van youtube met een converter die ik heb opgeslagen in de favorieten.
En gister begon het gedonder bij die. Komt het daar dan van?
Ik download ook al jaren films bij ik zal de naam niet noemen (P.B.), nooit problemen gehad. Gewoon mee doorgaan?
Super super bedankt. Ben blij dat ik jullie gevonden heb zeg! Dat verdient een bloemetje...maar die wil niet laden :(
20
Titia58 schreef: Ik download al jaren muziek van youtube met een converter die ik heb opgeslagen in de favorieten.
En gister begon het gedonder bij die. Komt het daar dan van?
Ja dit is de schuldige, en ik weet zo snel even niet wat je hiervoor kan gaan gebruiken.
Ik download ook al jaren films bij ik zal de naam niet noemen (P.B.), nooit problemen gehad. Gewoon mee doorgaan?
Super super bedankt. Ben blij dat ik jullie gevonden heb zeg! Dat verdient een bloemetje...maar die wil niet laden :(
En als je via torrent download loop je ook gevaar en ook hiervoor is geen gratis oplossing.

Malwarebytes kan je laten staan en één maal in  de week (na te hebben geupdate) je pc mee scannen.
Hier de handleiding hoe je Mbam instelt als gratis: viewtopic.php?f=325&t=21101

Met het onderstaande tooltje ruim je alle gebruikte tools op:

Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet een vinkje  voor het volgende item:
  • Remove disinfection tools
Afbeelding Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Maak ook een nieuw herstelpunt Uitleg.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
21
Goedemorgen,
De tips hierboven heb ik ook opgevolgd.
Maar het idiote is dat Delfix uit zichzelf weer is verwijderd uit de downloads dus die heb ik niet kunnen opslaan.

en die zes andere tekstbestanden zoals FRST, fixlog enzo die staan op mijn bureaublad en krijg ik op geen enkele manier verwijderd.
Ik krijg bij allemaal de melding 'kan item niet vinden, bevindt zich niet langer in C/etc/bureaublad, controleer de locatie en probeer opnieuw....
Zou dat toch wel allemaal graag opruimen want het wordt zo erg vol.

grts
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”