Plaats reactie
1
Bij het spelen van Forges of Empire in Firefox komt de volgende melding " onvoldoende geheugen beschikbaar - Plugin Container for Firefox", indien ik op dat moment in een andere browser bezig ben. Andere browser is Internet Explorer. Die is dan ook trager en hapert dan.
Is er iets op mijn computer wat veel geheugen inneemt?

Zelf uitgevoerd. Scan met Malwarebytes anti-malware. Nieuwe versie Firefox geïnstalleerd na de voorgaande te hebben verwijderd. Nog steeds dezelfde melding, hoewel Firefox nadien wel beter loopt.
Bijgaand de logfiles van FRST
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Ik zie niet echt een infectie maar omdat 100% uit te sluiten doe:

Download de Afbeelding ESET Online Scanner naar je bureaublad.

Eset Online Scanner uitvoeren.
  • Dubbelklik op "esetonlinescanner_enu.exe", "Terms of use" opent vink daar "Download latest version of ESET Online Scanner" aan.
  • Klik vervolgens op de knop "Accept", wanneer u een melding krijgt van het Gebruikersaccountbeheer staat u dit toe.
  • "Computer scan settings" opent, vink daar "Enable detection of potentially unwanted applications" aan.
  • Klik op "Advanced settings", zorg dat daar de volgende items zijn aangevinkt.

    - Enable detection of potentially unsafe applications
    - Enable detection of suspicious applications
    - Scan archives
    - Enable Anti-Stealth technology
    - Clean threats automatically
  • Let op: Schakel nu eerst je eigen virusscanner uit, het scannen met Eset gaat dan sneller. ( zet deze na de scan weer aan)
  • Klik op "Scan", deze scan kan geruime tijd in beslag nemen en gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
Na het scannen:
  • Als er niks word gevonden klik op "Finish", het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.
  • Zijn er bedreigingen gevonden klik dan op "Show list of results", klik op "Save to text file.." geef als Bestandsnaam "Eset.txt" en plaats het op je bureaublad.
  • Klik vervolgens rechts boven op "X" (de bedreigingen zijn dan verwijderd), het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.
  • Voeg het logbestand met de naam "Eset.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Op dit moment heb ik er geen last van. Maar het komt ook niet geregeld. Ik weet alleen niet hoe ik de melding kan forceren.
Zodra de melding er weer is zal ik een printscreen opsturen.
6
Bonost schreef:Op dit moment heb ik er geen last van. Maar het komt ook niet geregeld. Ik weet alleen niet hoe ik de melding kan forceren.
Zodra de melding er weer is zal ik een printscreen opsturen.
Misschien staan er dan toch veel zaken open tegelijk, een infectie is het niet.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Opnieuw last van de storing. Bijgaand de melding als bijlage.

Wat heb ik open:
- Forge of Empires op firefox.
- Pagina Mijn AEGON op firefox
- Pagina IEX.nl op Internet explorer
- Pagina live koersen aandelen AEX van IEX op Internet explorer
- een klein Excelprogramma (20Kb)

Volgens mij moet een i7 met 8GB geheugen dit toch wel aan kunnen.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”