Plaats reactie
1
Beste Allemaal,

Ik heb een probleem met mijn computer
Ik heb sniet werkende internet verbinding, terwijl het WIFI teken onderin wel gewoon aanstaat en aangeeft dat er wel gewoon verbinding is
Soms opent mijn computer bepaalde progamma's helemaal niet of duurt het enorm lang voordat dit progamma wordt geopend
Daarnaast gebeurt het ook vaak dat geopende progamma's ineens de melding krijgen dat ze niet meer reageren en moeten worden afgesloten
Dit alles gebeurt pas sinds afgelopen dagen, nadat bepaalde software voor had gedownload voor de iphone en ik vermoedt dat malware de oorzaak is van mijn problemen
Het is een vrij nieuwe computer dus hij zou dit soort problemen niet mogen geven.
Ik zet in de bijlage de FRST en addition txt 

Alvast bedankt voor jullie moeite
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
AS19967 schreef:Dit alles gebeurt pas sinds afgelopen dagen, nadat bepaalde software voor had gedownload voor de iphone en ik vermoedt dat malware de oorzaak is van mijn problemen
Ik ben benieuwd om welk programma gaat het?
  
Prima  :good:
Wacht rustig af totdat een  malware / virus expert online is.
 
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hallo,

Ik zie dat systeemherstel nog bij jou uitstaat (dit is standaard in Windows 10).
Zet die nu als eerste aan: viewtopic.php?f=370&t=20114

Welk programma heb je gedownload voor de iphone en waar heb je het gedownload?

Download Afbeelding MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op mbam-setup-3.X.X.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen tijdens de volledige installatieprocedure.
  • Nadat de installatie gereed is zal automatisch de 14 dagen proefversie actief zijn.
  • Hoe u de proefversie van Malwarebytes Premium kunt uitschakelen leest u hier.
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.
Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:
  • Klik op "Selectie in quarantaine plaatsen" en daarna op "Voltooien".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.
Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt). Afbeelding Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
4
Beste Allemaal,

Zoals verzocht hierbij het rapport van de malware byte scan
Alvast bedankt voor jullie moeite
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
5
Hallo,

Welk programma heb je gedownload voor de iphone en waar heb je het gedownload?

Download Afbeelding AdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner.exe en kies voor "Als administrator uitvoeren".
  • Klik vervolgens op de knop Scan.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Opruimen.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Ok, en hierna nogmaals op Ok om de computer opnieuw op te starten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend. "C:\AdwCleaner[Cx].txt"
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
AS19967 schreef:Terugkomend op de vraag over welk progamma het ging is: Syncios.exe
Waarom een dubieus programma gebruiken om bestanden van een iPhone te synchroniseren met de computer?
Apple heeft een betrouwbaar programma namelijk iTunes.
iTunes biedt tegelijkertijd ook de mogelijkheid om een back-up te maken van de iPhone, ook mogelijk om het beheer van de iPhone en aankopen in te zien, aangeschafte muziek opnieuw te downloaden etc.

Dubieuze programma's worden (vaak) aangeboden met beestjes  :crash:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”