Plaats reactie
1
Geachte hulpverleners. Ik plaats hier even een logje. Niet omdat ik momenteel problemen ervaar maar wel omdat (ik draai wekelijks adwcleaner) Adwcleaner vanmiddag nogal wat meldingen gaf. Zouden jullie eens willen kijken? Hartelijk dank
FRST_21-07-2017 19.34.10.txt
Addition_21-07-2017 19.34.10.txt
AdwCleaner[C20].txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

1. Open AdwCleaner en klik in het menu op gereedschappen.
2. Klik op quarantaine en open het tabblad register.
3. Laat vervolgens alle onderstaande regels herstellen.

Code: Selecteer alles

Deleted: [Key] - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\ActiveX Compatibility\{*******-****-****-****-*******}
Herstart hierna de computer.
Laat vervolgens AdwCleaner nogmaals scannen zonder iets te laten verwijderen.
Plaats hiervan weer even het logbestand.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hoi Maxstar, dank voor je bericht. Ik weet niet wat ik fout heb gedaan maar ik  adwcleaner niet terugvinden , laat staan de verwijderde zaken. Is dit dramatisch?
5
Hallo Maxstar, mijn excuses voor mijn late bericht. Reden? Het lukte niet zoals je boven beschreef en een paar daagjes vakantie. Vandaag heb ik Adwcleaner opnieuw gedraaid en ik kreeg weer een leuk rapportje. Ik heb nog niets verwijderd. Zie bijgaande log. Zou je s.v.p. nog eens mee willen kijken. Dank je!

Rudi

AdwCleaner[S40].txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Ik ben binnenkort een weekje op vakantie dus als ik geen antwoord geef op deze (m.i. niet echt belangrijke) vraag ligt het daaraan en niet aan onbeschoftheid van mijn kant. 


Bedankt !


Rudi
8
Hallo Maxstar. Hierbij het gevraagde bestandje. Ik heb nog niets verwijderd.

Dank
AdwCleaner[S41].txt

Rudi
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
11
Hallo,

Graag gedaan, ter controle zou je nog eens kunnen scannen met de ESET online scanner.

Download de Afbeelding ESET Online Scanner naar je bureaublad.
Klik hier voor een uitgebreide handleiding van de ESET Online Scanner.

Eset Online Scanner uitvoeren.
  • Dubbelklik op "ESETOnlineScanner_NLD.exe", "Terms of use" opent vink daar "Download latest version of ESET Online Scanner" aan.
  • Klik vervolgens op de knop "Accept", wanneer u een melding krijgt van het Gebruikersaccountbeheer staat u dit toe.
  • Vink vervolgens de optie "Detectie van potentieel ongewenste toepassingen inschakelen" aan.
  • Klik op "geavanceerde instellingen", zorg dat daar de volgende items zijn aangevinkt.

    - Detectie van potentieel onveilige toepassingen inschakelen
    - Detectie van verdachte toepassingen inschakelen
    - Archieven scannen
    - Anti-stealth technologie activeren
    - Bedreigingen automatisch opschonen
  • Let op: Schakel nu eerst je eigen virusscanner uit, het scannen met Eset gaat dan sneller. ( zet deze na de scan weer aan)
  • Klik op "Scan", deze scan kan geruime tijd in beslag nemen en gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
Na het scannen:
  • Als er niks word gevonden klik op "Finish", het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.
  • Zijn er bedreigingen gevonden klik dan op "Show list of results", klik op "Save to text file.." geef als Bestandsnaam "Eset.txt" en plaats het op je bureaublad.
  • Klik vervolgens rechts boven op "X" (de bedreigingen zijn dan verwijderd), het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.
  • Voeg het logbestand met de naam "Eset.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Hallo Maxstar,

Eset heeft nog e.e.a. gevonden. 


Dank voor je aandacht en je kundigheid
Eset.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”