Plaats reactie
31
Ik kan geen advertentie meer krijgen zoals ik die wel kreeg. Wel heb ik alsnog Yahoo. Weet trouwens niet of de ads voorgoed weg zijn.
32
Wel heb ik alsnog Yahoo.
Verwijder de zoekmachine Yahoo! Nederland uit de lijst met zoekmachines.
Als dit geen verbetering geeft, post dan een screenshot van Yahoo.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
35
Herstel de "Google Chrome" instellingen. Hoe je dat doet lees je HIER.
Geeft dit verbetering ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
37
Nog wat extra info.
Voordat de advertentie geladen is staat er op het adres iets met panda? Heb nu de website van Deliveroo
En voor een paar seconde komt Google gewoon als zoekmachine tijdens het zoeken, maar dan komt alsnog Yahoo tevoorschijn.
38
Doe onderstaande stappen direct achter elkaar.

Stap 1:
Herstel de "Google Chrome" instellingen. Hoe je dat doet lees je HIER.

Stap 2:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
  • Google Chrome
Herstart de computer.

Stap 3:
Download "Google Chrome" via deze link en installeer het.

Enige verbetering nu ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
39
Sorry voor de late reactie. Ik was gaan slapen. Ik heb alle stappen gedaan en heb geen ads of Yahoo meer! Ik vroeg mij nog wel af of de malware nu volledig weg is van mijn laptop of dat het nog ergens kan zijn?
40
Ik vroeg mij nog wel af of de malware nu volledig weg is van mijn laptop of dat het nog ergens kan zijn?
Kijk het een paar dagen aan en meld daarna het resultaat.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
41
Zal ik doen! Tot nu toe werkt het goed. Ik vroeg mij af of er nog of er bepaalde bestanden verwijderd zijn of verplaatst? Bij mij ''snelle toegang'' zie ik opeens iets van 6 extra documenten erbij, terwijl dit er eerst maar 1 was. Die ene is zelf ook verwijderd haha.
43
Hey!

Ik wou even zeggen dat ik op eigen initiatief allerlei subonderwerpen hier heb gelezen om mijn veiligheid op een goed niveau te houden en heb een Malware Bytes weer eens laten draaien. Hij heeft iets gevonden wat ik momenteel op quarantaine heb gezet aangezien op de documentnaam iets stond met Chrome extensie en daar hadden we vorige keer ook problemen mee.

Zou je misschien even willen kijken naar mijn logje? Alvast hier de bestandsnaam: RiskWare.Extension.NFCS, HKLM\SOFTWARE\WOW6432NODE\GOOGLE\CHROME\EXTENSIONS\iinglghmhcgdgjjlafobajghjamdchik, In quarantaine, [8576], [419391],1.0.2444

Alvast bedankt.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
44
Je kan malwarebytes alle gevonden items laten verwijderen.
Post hiervan het logbestand.

Geeft dit verbetering ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
45
Ik had eigenlijk geen problemen, maar kwam het gewoon tegen omdat op PCwebplus over Malwarebytes vaak gepraat werd. Ik ga het wel even doen, want heb het even Gegoogled en lijkt mij geen fijne programma. Hartelijk dank!!!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”