Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Maladiven@53
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

Adw cleaner

za 01 jul, 2017 14:23:15

Wanneer ik Adw cleaner wil installeren als administrator, lukt dat niet ik krijg een melding dat windows 10 deze installatie blokkeerd.
Kan iemand mij vertellen waarom dit niet mogelijk is?

PeterJ
Security Helper
Security Helper

Re: Adw cleaner

za 01 jul, 2017 15:26:43

Welkom,

Post een screenshot van de melding die je krijgt.
Hoe je een screenshot maakt lees je HIER.
Upload dit bestand naar https://www.imgdumper.nl.
Je krijgt dan een aantal links. Post alleen de eerste link in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)