Plaats reactie
1
Hallo wie kan mij helpen?
De laatste tijd blaast mijn laptop nogal, ook als ik niks doe. Volgens Speccy is mijn CPU steeds bijna 70 graden (moederbord bijna 75 graden) en dat terwijl ik bijna niks doe (2 tabbladen in chrome geopend). Taakbeheer geeft aan dat mijn CPU in rust gemiddeld 14% gebruikt. 
Ik heb mijn laptop al met Avast helemaal op virussen gescand, maar daar kwam niets uit.
Ik verwacht dat het iets met malware is wat op de achtergrond draait, maar wellicht dat er ook iets mis kan zijn met mijn koelers(laptop is bijna 5 jaar oud, was toedertijd wel een hi-end model, heeft me bijna €1000 euro gekost)
Alvast dank voor jullie hulp!
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
@ Vladinho93,

:welkom:

Prima  :good:  
Zodra een malware/virus expert online is, wordt u verder geholpen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
@ Vladinho93,

Even een vraagje:
Is de laptop ooit stofvrij gemaakt en is de laptop op een computerstandaard geplaatst om de laptop extra te beschermen tegen overhitting?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Hi,
Nee hij is nooit schoongemaakt, heb wel een keer een stofzuiger tegen de ventilatiekanalen gehouden maar thats it.
Hij staat 70% van de tijd op een standaard, maar heb hem ook weleens op mn (stoffen) bank staan. Wat uiteraard niet het beste is.
5
Vadinho93 schreef:maar wellicht dat er ook iets mis kan zijn met mijn koelers(laptop is bijna 5 jaar oud, was toedertijd wel een hi-end model, heeft me bijna €1000 euro gekost)
Maak dan de laptop eerst stofvrij en daarna voer speccy nogmaals uit.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”