Plaats reactie
19
Voer aub datgene uit wat gevraagd wordt:
PeterJ schreef:Je aangesloten apparaten zijn nu bekend. De-installeer nu de programma's zoals aangegeven in bericht #9.
Denk eraan dat je eerst de internetverbinding verbreekt.
Deze kan je daarna herstellen.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
20
Als je een schermafbeelding plaatst, camoufleerd dan persoonlijk informatie. Ook je naam bij de iPad is een persoonlijke informatie.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
21
Ga het wederom proberen. Maar hij verwijdert niets opent ze alleen en als ik dan een ander aanklik om te verwijderen geeft ie aan wacht op vorige
22
Maar hij verwijdert niets opent ze alleen en als ik dan een ander aanklik om te verwijderen geeft ie aan wacht op vorige
Herstart de computer.
Start verder niets maar ga alleen SweetPacks bundle uninstaller de-installeren.
Vertel of dit lukt.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
23
Ga nu voor de derde keer proberen om dit te typen. Heb alles uitgezet. Hij/zij is weer ingelogt en verandert weer vanalles en als gevolg ik dus alles moet achterhalen en verifiëren om weer in te kunnen loggen. Maar ook dus dat ik regelmatig van netwerk afgeschoten word. Ik probeer morgen opnieuw frustraties lopen hogeregeld op en moet eigenlijk gaan slapen
24
Hij/zij is weer ingelogt en verandert weer vanalles
Daarom raad ik ook aan om de internet-verbinding te verbreken naar deze computer zoals je zelf de controle hebt en het probleem niet groter wordt.
Ik probeer morgen opnieuw frustraties lopen hogeregeld op en moet eigenlijk gaan slapen
Geen paniek, daar schieten we niets mee op. Ga slapen als je je daar beter bij voelt.

Verbreek de internetverbinding met deze computer.
Communicatie met dit forum kan via je andere apparaten doen indien mogelijk.
Doe alleen het volgende:
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
(Indien de-installatie van een item mislukt, ga dan verder met de volgende.)
(Indien gevraagd wordt om de computer te herstarten, doe dat dan eerst en ga daarna verder met het volgende item in deze lijst.)
  • DealPly
  • FLV Player Packages
  • Funmoods
  • iLivid
  • Internet Explorer Toolbar 4.6 by SweetPacks
  • Java 8 Update 25
  • PricePeep
  • Protected Search 1.1
  • Protected Toolbar 1.6
  • SweetIM for Messenger 3.7
  • SweetPacks bundle uninstaller
  • Torch
  • Update Manager for SweetPacks 1.1
  • Yontoo 1.10.03
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
25
Hoi hoi, goedenavond. Nou internet is er uit (gister ook trouwens) en ben langzaam aan alles aan het verwijderen van het lijstje. Hou jullie op de hoogte. Maar vraag tussendoor. Als dat gelukt is, wat hebben we dan eigenlijk gedaan? Haha voel me niet echt slim nu maar goed. Tevens doordat ze alle accountgegevens heeft van alle apparaten kunnen ze toch zo weer alles overnemen maar dan via een andere apparaat met ander ip
26
PeterJ schreef:
Maar hij verwijdert niets opent ze alleen en als ik dan een ander aanklik om te verwijderen geeft ie aan wacht op vorige
Herstart de computer.
Start verder niets maar ga alleen SweetPacks bundle uninstaller de-installeren.
Vertel of dit lukt.
Heey peter,

De hele lijst is eraf, althans dat vermoed ik. Op 2 na de protected search 1.1 en sweetpacks bundle uninstaller. Zelfs na reboot niet
27
Als dat gelukt is, wat hebben we dan eigenlijk gedaan?
Dit is nog maar de eerste stap van een reeks om je computer op te schonen en de hacker buiten te houden.

We gaan verder. Lees de instructies goed!
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
  • Dubbelklik op Afbeelding FRST64.exe om de tool te starten.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
28
PeterJ schreef:
Als dat gelukt is, wat hebben we dan eigenlijk gedaan?
Dit is nog maar de eerste stap van een reeks om je computer op te schonen en de hacker buiten te houden.

We gaan verder. Lees de instructies goed!
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
  • Dubbelklik op Afbeelding FRST64.exe om de tool te starten.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Ben er mee bezig, ben benieuwd
29
PeterJ schreef:
Als dat gelukt is, wat hebben we dan eigenlijk gedaan?
Dit is nog maar de eerste stap van een reeks om je computer op te schonen en de hacker buiten te houden.

We gaan verder. Lees de instructies goed!
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
  • Dubbelklik op Afbeelding FRST64.exe om de tool te starten.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
frst64.exe kan ik niet vinden
30
FRST64.exe staat bij jou in de map C:\Users\Gebruiker\Downloads.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”