Plaats reactie
1
hallo,

ik ben nieuw en zou hulp zeer op prijs stellen. 
sinds een tijdje doet mijn computer allerlei dingen en taken die tegen bizar aan zit.
zelf aan gaan, uit ook, op internet gewoon tijdens mail lezen in ene compleet andere webpaginas waar ik niet vanaf kom.
bestanden die verdwijnen en of nieuwe komen.ik heb echt geen idee wat er loos is.
kunnen jullie mij helpen???
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
:welkom:

Prima     :good:
Zodra een malware / virus expert online is, wordt u verder geholpen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hallo,

Lees allereerst even het onderstaande voordat u verdergaat met de gegeven instructies!
  1. Deze info is niet bedoeld om u te laten schrikken, maar om u alert te maken op bepaalde zaken.
  2. Door het gebruik van tools kunnen instellingen veranderen of hersteld worden waar we niets aan kunnen doen. Lees ook de gegeven instructies goed door.
  3. Maak ook tijdig back-ups van al uw belangrijke bestanden: Alle documenten, Favorieten (Bladwijzers), E-Mails, Contactpersonen enz. (dit is aangeraden om altijd te doen, ook al mankeert er niets aan uw pc) Die bestanden kunt u één op één kopiëren naar een USB stick of back-up software gebruiken: Overzicht gratis back-up software.
  4. Schakel de actieve Anti-virus software tijdelijk uit. Deze kan conflicteren met de gebruikte tools en de werking ervan nadelig beïnvloeden,
  5. Na het uitvoeren van de tools kunt u uw anti-virus software weer inschakelen tot het moment dat u opnieuw het advies krijgt om deze uit te schakelen.
  6. Voeg alle logbestanden als bijlage toe aan uw bericht. Lees hier hoe u de logbestanden als bijlage kunt toevoegen.
  7. Indien er een handleiding bij een tool staat lees die dan eerst door. Ziet u dat we programma's laten verwijderen die u liever wilt behouden, vraag dan waarom we dit laten doen (de meeste zijn malware/adware programma's)
  8. Mocht iets niet geheel duidelijk zijn of niet lukken, geef dit dan even aan voordat u verder gaat met de gegeven instructies.

1. Download de Afbeelding Emsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.
Klik hier voor de complete / uitgebreide handleiding van de Emsisoft Emergency Kit.
  • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe".
  • Klik vervolgens op de knop "Install" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\EEK".
  • Wanneer het uitpakken gereed is opent de map "C:\EEK" dubbelklik op "Start Emergency Kit Scanner".
  • "Emsisoft Emergency Kit" opent en wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
  • Wanneer de update gereed is klikt u in op "Malware scan" wanneer u de melding "op PUP's mee scannen" krijgt klikt u op "Ja".
  • Het scannen begint, gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • Wanneer de scan gereed is zorg dat alle items staan aangevinkt en klik op de knop "Quarantaine".
  • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" en plaats de inhoud van dit bestand in uw volgende bericht als bijlage.
(Het logbestand is tevens terug te vinden op de systeemschijf (C:\EEK\Run\Reports) met de naam a2scan_130711-154142.txt)


2. Er staan zoveel logjes van Farbar Recovery Scan Tool dat ik graag twee nieuwe wil.
Scan opnieuw met Farbar Recovery Scan Tool (zet eerst indien nodig een vinkje voor Addition) voor je op scannen klikt en plaats die twee nieuwe logjes als bijlage.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
4
Oké top zal het morgen even doen. Nou ja even haha ga de stappen volgen en hopen dat het lukt. Computers zijn niet altijd mijn sterkste kant geweest haha
6
Resultaten, elk type apparaat in mijn netwerk omgeving is in controle van externe gebruikerk. Alles aan inloggen wachtwoorden enz hebben ze verandert op de achtergrond en digi d gebruikt bij belastingen. Politie helpt niet en wil ook geen aangifte opnemen totdat ik eigenlijk een dader aan kan geven. Heb tig stukken als bewijs geleverd maar niets was voor hun voldoende want ze snappen niet dat iemand zulke dingen doet zonder geld uit te geven bij een winkel. Is het mogelijk dat iemand die goed genoeg is om internet providers voor de gek kan houden inderdaad dan ook niet gepakt kan worden. Tevens zou het vanwege de omstandigheden mogelijk zijn dat iemand die dit zou kunnen achterhalen of identificeren bij mij thuis of ergens anders af te spreken om dit inhoudelijk te bespreken en dus ook inzicht te krijgen
8
Jammer had eigenlijk mijn hoop erop gezet. Zoals ik al melde politie doet niets. Maakt niet uit welke afdeling. Zelfs met tranen aan de balie gestaan om te smeken om te helpen. Iedere dag incassobureau die bellen, dag in en uit bezig zijn met bewijzen dat ik het niet ben. Belastingzaken die veranderd zijn en met gevolgen verzekeringen veranderd enz. En welke instantie dan ook moet ik of aangifte hebben of de dader.
9
Hallo,

Geen paniek. We gaan een poging doen je computer op te schonen. Niet geschoten is altijd mis.

Vraag 1: Hoeveel computers zijn er verbonden met het netwerk/router waar deze computer deel van uitmaakt ?
Vraag 2: Gebruik je deze Windows versie legitiem ?

:>: Bewaar deze fix lokaal als tekstbestand of print ze uit.
Je dient namelijk de internet-verbinding te verbreken tijdens het uitvoeren van onderstaande opdracht.
Is er iets niet duidelijk vraag het dan eerst.

Let op: Verbreek nu eerst de internet-verbinding, haal bijvoorbeeld de netwerkkabel los of onderbreek je wifi-verbinding.

De-installeer daarna via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
(Indien de-installatie van een item mislukt, ga dan verder met de volgende.)
(Indien gevraagd wordt om de computer te herstarten, doe dat dan eerst en ga daarna verder met het volgende item in deze lijst.)
  • DealPly
  • FLV Player Packages
  • Funmoods
  • iLivid
  • Internet Explorer Toolbar 4.6 by SweetPacks
  • Java 8 Update 25
  • PricePeep
  • Protected Search 1.1
  • Protected Toolbar 1.6
  • SweetIM for Messenger 3.7
  • SweetPacks bundle uninstaller
  • Torch
  • Update Manager for SweetPacks 1.1
  • Yontoo 1.10.03
Herstart nu de computer en vertel of bovenstaande gelukt is.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
10
Oké ga ik zo proberen even boodschap doen. Uhm een Samsung s5, Samsung s7,tablet Samsung 10.1 zakelijk en nokia nogwat. Plus mijn vaste computer.
11
Uhm een Samsung s5, Samsung s7,tablet Samsung 10.1 zakelijk en nokia nogwat. Plus mijn vaste computer.
Maak even een net lijstje aub.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
12
sorry deed even alles tussendoor. zit nu achter mijn computer. ik heb een samsung galaxy s5 sm-g900f 16gb,.samsung galaxy s7 gold platinum, sm-g930f en een samsung tablet, 10.1 a model 2016, een compupower windows computer uit 2012. een x-box one en playstation. ons netwerkbeheerder is online.nl en meerendeels draait op wifi behalve x-box en de compupower. heb je nog meer iets nodig
uhm bestaat er een mogelijkheid om wat hun bij mij doen, inloggen enzo fotos maken gesprekken opnemen enz om via dezelfde weg maar dan omgekeerd een foto van diegene maakt?
13
Je aangesloten apparaten zijn nu bekend. De-installeer nu de programma's zoals aangegeven in bericht #9.
Denk eraan dat je eerst de internetverbinding verbreekt.
Deze kan je daarna herstellen. 
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
14
Oké uhm ik heb een software gevonden waarmee ze gebruik maken denken ik voor het hacken. Ik zit momenteel in het developer tool van Facebook.
Waarmee ik alles kan volgen zien en copieeren van elk lid. En aanpassing doen in het scipt. Al zou ik niet weten hoe of wat omdat ik deze kaboutertaal niet begrijp hahahaha tis net Chinees. Maar dat ik dit normaal hoor te kunnen lijkt mij duidelijk toch. Zoals ik al eerder aangegeven heb dit is niet een kneusjes volgens mij

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”