Plaats reactie
46
We kijken met een ander programma.

Download het installatiebestand voor Afbeelding RogueKiller vanaf hier of hier.
Dit installatiebestand bevat zowel de 32-bits als de 64-bits versie.
Rechtsklik op setup.exe en klik op Als administrator uitvoeren.
Vul tijdens de installatie bij het venster License Information niets in en klik gewoon op Next.
Verander verder niets en klik op het einde van de installatie op Next. RogueKiller wordt daarna vanzelf gestart.

Schakel nu eerst je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met RogueKiller.exe

Scannen:
  • Klik op de knop "Start Scan" en vervolgens nogmaals op een knop "Start Scan".
  • Wacht geduldig tot dit klaar.
  • Indien tijdens de scan de melding verschijnt "Virustotal Upload about to start", klik op Ja.
  • Wacht tot de scan klaar is.
  • Klik op de knop "Open Report" en vervolgens op "Export TXT". Geef een bestandsnaam op en bewaar het logbestand op je bureaublad.
  • Let op: Doe verder nog niks met RogueKiller maar plaats eerst de log als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
48
is het een idee, om mijn telefoon via usb aan te sluiten om deze in de scan mee te laten draaien of is dit een domme suggestie
Geen idee of dat überhaupt werkt.
Doe daarom de actie met RogueKiller en post het logbestand. Kijken we daarna verder.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
49
PeterJ schreef:We kijken met een ander programma.

Download het installatiebestand voor Afbeelding RogueKiller vanaf hier of hier.
Dit installatiebestand bevat zowel de 32-bits als de 64-bits versie.


Rechtsklik op setup.exe en klik op Als administrator uitvoeren.
Vul tijdens de installatie bij het venster License Information niets in en klik gewoon op Next.
Verander verder niets en klik op het einde van de installatie op Next. RogueKiller wordt daarna vanzelf gestart.

Schakel nu eerst je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met RogueKiller.exe

Scannen:
  • Klik op de knop "Start Scan" en vervolgens nogmaals op een knop "Start Scan".
  • Wacht geduldig tot dit klaar.
  • Indien tijdens de scan de melding verschijnt "Virustotal Upload about to start", klik op Ja.
  • Wacht tot de scan klaar is.
  • Klik op de knop "Open Report" en vervolgens op "Export TXT". Geef een bestandsnaam op en bewaar het logbestand op je bureaublad.
  • Let op: Doe verder nog niks met RogueKiller maar plaats eerst de log als bijlage in je volgend bericht.


Hij is nu halverwege en 8 bedreigenen gevonden.
Zodra die klaar is zet ik de file als bijlage.
51
Er is een hacktool gevonden.
Gebruik je Windows en Office legitiem ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
52
ja heb hem zo uit de winkel gekocht. mediamarkt 2011 en 2012 beziggeweest met boekhoudprommas voor mijn bedrijf en een netwerk om alle apparaten en beveiligingscamera's over mijn computer te laten draaien zodat dit de main comp zou worden en alles kon bekijken en terug vinden wat er gebeurde in mijn huis tuin en netwerk achter 1 apparaat.
mijn toenmailige buurman(geen lieverdje, bekende van politie) had een bedrijf in dit soort techniek en kon leuk prijsje maken en heeft dit voor me geregeld. werkt goed maar ook de problemen begonnen. geld verdween vriendin was amper nog thuis enz enz
55
We gaan wat opruimen met RogueKiller.
Sluit eerst alle openstaande programma's.

RogueKiller opstarten:
  • Rechtsklik op Afbeelding RogueKiller.exe en klik op Als administrator uitvoeren.
  • Klik op "Start Scan" en vervolgens nogmaals op "Start Scan".
  • Indien tijdens de scan de melding verschijnt "Virustotal Upload about to start", klik op Ja.
  • Wacht tot de scan klaar is.
Na het scannen:
Vink alleen de volgende items aan:
  • [Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules | TCP Query User{26588CFF-AD91-49A8-8A2C-8283802CF952}C:\windows\kmsemulator.exe : v2.10|Action=Allow|Active=TRUE|Dir=In|Protocol=6|Profile=Public|App=C:\windows\kmsemulator.exe|Name=KMSEmulator|Desc=KMSEmulator|Defer=User| [x] -> Gevonden
  • [Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules | UDP Query User{DE673A57-5778-4BED-BB02-80E707E74787}C:\windows\kmsemulator.exe : v2.10|Action=Allow|Active=TRUE|Dir=In|Protocol=17|Profile=Public|App=C:\windows\kmsemulator.exe|Name=KMSEmulator|Desc=KMSEmulator|Defer=User| [x] -> Gevonden
  • [Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules | TCP Query User{26588CFF-AD91-49A8-8A2C-8283802CF952}C:\windows\kmsemulator.exe : v2.10|Action=Allow|Active=TRUE|Dir=In|Protocol=6|Profile=Public|App=C:\windows\kmsemulator.exe|Name=KMSEmulator|Desc=KMSEmulator|Defer=User| [x] -> Gevonden
  • [Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules | UDP Query User{DE673A57-5778-4BED-BB02-80E707E74787}C:\windows\kmsemulator.exe : v2.10|Action=Allow|Active=TRUE|Dir=In|Protocol=17|Profile=Public|App=C:\windows\kmsemulator.exe|Name=KMSEmulator|Desc=KMSEmulator|Defer=User| [x] -> Gevonden
  • [PUP.Gen1][Bestand] C:\Users\Public\Desktop\WinZip Driver Updater.lnk [LNK@] C:\PROGRA~1\WINZIP~1\DRIVER~1.EXE -> Gevonden
  • [PUP.HackTool][Map] C:\Windows\AutoKMS -> Gevonden
  • [PUP.Gen1][Map] C:\Program Files\WinZip Driver Updater -> Gevonden
  • [PUP.Gen1][Bestand] C:\Users\Public\Desktop\WinZip Driver Updater.lnk [LNK@] C:\PROGRA~1\WINZIP~1\DRIVER~1.EXE -> Gevonden
Klik op de knop "Remove selected".
Na of tijdens het verwijderen zal de computer willen herstarten, sta dit dan toe.
Er zal nu een nieuw RogueKiller logje op je bureaublad staan.
Post dit logje als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
57
rk_2424.tmp scan.txt
rk_5A11.tmp.txt
heb ook een script toegevoegd van fb.
deze was ten tijde van inlog poging en er dus iemand via mijn telefoon wilde inloggen
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
58
Dat script zegt me niet zoveel.
Staat er geen IP adres bij de mislukte inlogpogingen ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
59
AS31615 T-mobile Netherlands bv. 84.241.207.61 geeft aan wijzigingen gedaan te hebben in mijn wachtwoorden. uit rotterdam.
hoe kom ik erachter wie dit is of dat ze nog steeds mijn id gebruiken

tevens ben ik per ongeluk iets tegen gekomen wat ik nooit heb gehad of kunnen doen
60
Het IP adres is van T-Mobile Nederland. Zegt je dat iets ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”