Plaats reactie
62
Bewaar de IP adressen vanwaar de inlog-pogingen plaats vinden. Is dit steeds hetzelfde ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
64
Die IP adressen zijn alvast een concreet aanknopingspunt in je zoektocht naar de dader.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
66
PeterJ schreef:Die IP adressen zijn alvast een concreet aanknopingspunt in je zoektocht naar de dader.
Ik dank je enorm voor vandaag. Ik ga slapen. Hou jullie realtime updated hahaslaap lekker alvast
67
Hallo, goede morgen allemaal. Gisteren ging aardig en gesproken met tmobile over asnummer en ip.
Nu hebben wel al gemerkt dat hun weten wat wij doen en gedaan hebben. Nu ben ik er ook achter dat hum ook mijn moeder vader hun computer en telefoons onder controle hebben.
Ik weet niet hoeveel contacten ze nog meer hebben overgenomen.
Vanmorgen heb ik al de hele tijd last van gebeurtenissen. Telefoon doet bellen uit zijn eigen naar contacten van mij leest mijn berichten instellingen verandert enz enz. Toen ik dus in ene een muispointer over mijn scherm zag gaan. Ze hebben nu dus wederom alle controlle over al mijn apparaten en mijn vriendin en mijn ouders en weet ik het wat nog meer.

Wat nu?
68
retro.bouw schreef:Hallo, goede morgen allemaal. Gisteren ging aardig en gesproken met tmobile over asnummer en ip.
Nu hebben wel al gemerkt dat hun weten wat wij doen en gedaan hebben. Nu ben ik er ook achter dat hum ook mijn moeder vader hun computer en telefoons onder controle hebben.
Ik weet niet hoeveel contacten ze nog meer hebben overgenomen.
Vanmorgen heb ik al de hele tijd last van gebeurtenissen. Telefoon doet bellen uit zijn eigen naar contacten van mij leest mijn berichten instellingen verandert enz enz. Toen ik dus in ene een muispointer over mijn scherm zag gaan. Ze hebben nu dus wederom alle controlle over al mijn apparaten en mijn vriendin en mijn ouders en weet ik het wat nog meer.

Wat nu?
Tevens via gegevensmelding van mijn telefoon is zichtbaar dat de hijacker ook op dit forum heeft geen naar mijn topic. Ik zal een foto uploaden.
70
Goedemorgen,

Ik vraag me af wat er zo belangrijk is om al die controle over al je apparaten te houden.
Voer onderstaande uit:

Stap 1:
Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links:
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)

Dubbelklik op FRST.exe dan wel FRST64.exe om de tool te starten.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze 2 logbestanden als bijlage toe aan je volgend bericht.

Stap 2:
Download Afbeelding Malwarebytes Anti-Rootkit naar het bureaublad.
Klik HIER voor de complete handleiding.

Rechtsklik op "mbar-<versienummer>.exe" en klik op Als administrator uitvoeren.
Klik op OK om het bestand uit te pakken op het bureaublad.
Klik in het introductiescherm op Next om door te gaan.
Klik in het volgende scherm op Update om Malwarebytes Anti-Rootkit van de laatste definities te voorzien.
Klik als de update gereed is op Next en klik hierna op Scan.
Als de scan gereed is en er geen malware is gedetecteerd klik dan op Exit.
Indien er malware wordt gedetecteerd zorg dat de items zijn aangevinkt en klik op Cleanup en herstart de computer.
Open na de herstart de map van MBAR en plaats de twee onderstaande log bestanden als bijlage in je volgend bericht:
  • mbar-log-<datum> (<tijdstip>).txt
  • system-log.txt
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
71
Ik vertrek zo van mijn werk. Dan voer ik die dingen uit. Reden van controle is omdat ze nu alles overnemen. Zelfs mijn gesprekken met t mobile over het gebeuren om te kijken of hun iets kunnen zien aan de nummers met abonnement of die van tegenpartij is word door hun verbroken. (Hun is hijacker). Dus ze hebben nu mij volledig onder controle en doen dus zoals ik het zie even laten zien waartoe ze in staat zijn of wat er nog kan komen. Vandaar. Maar ik zal het zo spoedig mogelijk uitvoeren
72
goede avond allen,

ben enige tijd bezig geweest om mijn computer aan te krijgen maar ik ben er. volgende scans heb ik reeds uitgevoerd en als bijlage toegevoegd.
Om vandaag nog leuker temaken kreeg ik een bericht van de bank (vanwege een aanvraag kre3diet) dat ik deze niet kan ontvangen ivm met
openstaande schulden. ik uitgelegd maar daar is de krediet voor. want ze lopen uit de hand en ik kan dit niet in hun termijn oplossen. maar waar gaat de afwijzing om dan
ivm mijn verdienste ruim genoeg zijn. nou meneer op de schulden last van meer als 30/40000 gaan wij niet nog een krediet verstrekken voor lopende schul;de.

ik weet hier niets van, ben dit niet en kan dit ook niet meer dragen. zo was ik afgelopen februari schuld vrij, nu heb ik 40000+ geen idee wat komen gaat.
wederom politie gecontacteerd. kunnen nog steeds niets heb geen document van de o0mschrijving schulden reeds er geen afschrijvingen op mijn bank zijn geweest.

daarnaast nog tal van gebeurtenissen.

ik slaap amper nog ben bezig met zoeken aanknopings punmten details enz. loop steeds uit op niks.
please help mij en mij gezin.
denk niet aan wetgeving, doen hun ook niet en als resultaat 6 dagen van huis om de kost te verdienen en nog op straat komen.

ik moet de daders hebben zodat ik het als presenteer plaatje aan de politie kan overdragen
FRST.txt
Addition.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
73
goede avond allen,

ben enige tijd bezig geweest om mijn computer aan te krijgen maar ik ben er. volgende scans heb ik reeds uitgevoerd en als bijlage toegevoegd.
Om vandaag nog leuker temaken kreeg ik een bericht van de bank (vanwege een aanvraag kre3diet) dat ik deze niet kan ontvangen ivm met
openstaande schulden. ik uitgelegd maar daar is de krediet voor. want ze lopen uit de hand en ik kan dit niet in hun termijn oplossen. maar waar gaat de afwijzing om dan
ivm mijn verdienste ruim genoeg zijn. nou meneer op de schulden last van meer als 30/40000 gaan wij niet nog een krediet verstrekken voor lopende schul;de.

ik weet hier niets van, ben dit niet en kan dit ook niet meer dragen. zo was ik afgelopen februari schuld vrij, nu heb ik 40000+ geen idee wat komen gaat.
wederom politie gecontacteerd. kunnen nog steeds niets heb geen document van de o0mschrijving schulden reeds er geen afschrijvingen op mijn bank zijn geweest.

daarnaast nog tal van gebeurtenissen.

ik slaap amper nog ben bezig met zoeken aanknopings punmten details enz. loop steeds uit op niks.
please help mij en mij gezin.
denk niet aan wetgeving, doen hun ook niet en als resultaat 6 dagen van huis om de kost te verdienen en nog op straat komen.

ik moet de daders hebben zodat ik het als presenteer plaatje aan de politie kan overdragen
FRST.txt
Addition.txt

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”