Plaats reactie
1
Hallo,
Ik zit met een heel trage laptop, gekeken in taakbeheer en had een cpu verbruik van 99%, geheugen 50%, schijf 95%
Vond daar dat de meeste problemen kwamen van avg onderdelen die draaiden, heb deze proberen te verwijderen en heb er sommige afgekregen maar niet allemaal, ook niet met de speciale AVG-remover. het verbruik is beter maar nog steeds ondermaats.
Zelfs als ik enkel taakbeheer heb openstaan springt de cpu van 10 naar 30%
Tijdens de scans heb ik terug een cpu van 99%, geheugen 55%, schijf 80%
Heb de scans uitgevoerd en bijgevoegd, graag wat hulp om dit in orde te krijgen.
Bij voorbaat dank, Peter
mwb.txt
HitmanPro_20170513_0354.log
FRST.txt
Addition.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Prima    :good:

Zodra een malware / virus expert online is, wordt u verder geholpen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
Hallo,
Gaf aan uninstall compleet en PC terug opgestart maar AVG Web TuneUp en AVG staat nog altijd bij programmas en onderdelen.
maar in taakbeheer gebruikt AVG geen cpu meer, nu is dat systeem en windows modules installer worker enz... zodra ik ook maar iets open zoals een map of google
8
FRST.txt
Addition.txt
 Wat ik bedoel is dat AVG nog steeds bij  bij programmas en onderdelen staat maar geen abnormaal CPU verbruikt, het hoge verbruik komt nu weer van verschillende andere programma's. zoals Taskmanager, Systeem enz... dit verspringt steeds. Als er enkel taakbeheer opstaat heb ik een verbruik van 10 a 15% maar zodra ik ook maar iets wil doen gaat mijn CPU de hoogte in naar 70% en zelfs 99%
Op dit moment draait enkel FRST en heb ik een CPU van 55 %, geheugen 47% en schijf 90%
In bijlage de logjes
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
9
Hallo,

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
12
Hallo,

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op Uitschakelen te klikken.<--noteer eerst wat allemaal is ingeschakeld.
Hoe is nu je verbruik?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”