Plaats reactie
1
Hallo PCWebplus

Ik heb overlaatst wat op internet zitten rondneuzen om wat moeilijk te vinden spulletjes te downloaden. Je kent het misschien wel veel van die lugubere downloadsites met tonnen reclame dat je moet gaan zoeken welke de echte downloadbutton is en dergelijke. Dat is me nu wat zuur bekomen want de infecties leiden nu hun eigen leven op mijn pc.
Mijn AVG Internet Security maakt wel dagelijks melding van een of ander nieuw Trojaans paard. Ik vind mijn computer al een beetje op een manège lijken. Troje heeft er niks aan :P
Maar goed nu zit ik er wel mee. Zouden jullie alsjeblieft eens willen kijken voor een oplossing?
Ik heb alvast MBAM eens laten scannen, schrok me rot 2800 bedreigingen ofzo gededecteerd en heb ook een FRST logje gepost. Terwijl ik dat FRST logje aan het maken was is er nog een paard aangekomen "Atros5.AQXD", het bestand Snarer.dll.

Met vriendelijke groeten
Delelith 
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
@ Delelith1,

Prima    :good:
Zodra een malware / virus expert online is, wordt u verder geholpen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Hey Abbs

Ik heb nog eens laten scannen en daarbij beide logjes teruggevonden. Ik heb het 2de logje in 2 bestanden gesplitst omdat het te groot was om te posten.
Het is ook zo dat er zich altijd wat vastzet op google Chrome en mijn zoekmachine beïnvloed. Ik kan dan mijn ingestelde zoekmachine niet veranderen. Ook is het zo dat mijn standaardapplicatie van browser wordt weggedaan en het standaard letterype veranderd naar 125. Vreemd hoor.
Gister nog een melding gekregen dat 2 dll's niet konden starten nl. kokoko.dll en WinSAP.dll ik vermoed dat dit ook niet koosher is :p

Groetjess
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
5
Hallo,

Heel goed doe het volgende;

Download de Afbeelding Emsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.
Klik hier voor de complete / uitgebreide handleiding van de Emsisoft Emergency Kit.
  • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe".
  • Klik vervolgens op de knop "Install" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\EEK".
  • Wanneer het uitpakken gereed is opent de map "C:\EEK" dubbelklik op "Start Emergency Kit Scanner".
  • "Emsisoft Emergency Kit" opent en wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
  • Wanneer de update gereed is klikt u in op "Malware scan" wanneer u de melding "op PUP's mee scannen" krijgt klikt u op "Ja".
  • Het scannen begint, gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • Wanneer de scan gereed is zorg dat alle items staan aangevinkt en klik op de knop "Quarantaine".
  • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" en plaats de inhoud van dit bestand in uw volgende bericht als bijlage.
(Het logbestand is tevens terug te vinden op de systeemschijf (C:\EEK\Run\Reports) met de naam a2scan_130711-154142.txt)


Plaats er ook twee nieuwe logjes van Farbar Recovery Scan Tool bij (indien nodig zet voor het scannen eerst een vinkje voor Addition.txt)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
6
Hey Abbs.

Ik heb de Emergency kit laten scannen en de nieuwe logjes bijgevoegd. Ik heb wel gekozen om ytd niet te verwijderen.

Groetjes
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
11
Hallo,

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download  Afbeelding ZHPCleaner via onderstaande link:
- ZHPCleaner (klik op de blauwe knop 'TÉLÉCHARGER !')
Bewaar het op je bureaublad.

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen automatisch afgesloten worden.

ZHPCleaner uitvoeren
  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op de knop "Akkoord" als je dit programma voor de eerste keer gebruikt.
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Let op: Laat het programma nog niets repareren!
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
13
Hallo,

Als je de volgende film wil behouden haal het vinkje dan weg en druk dan op Repareer:
GEVONDEN bestand: C:\Users\ricom\Downloads\Mr.Poppers.Penguins.2011.1080p.BluRay.H264.AAC-RARBG\Mr.Poppers.Penguins.2011.1080p.BluRay.H264.AAC-RARBG.mp4    =>PUP.Optional.Vonteera

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

Start opnieuw Afbeelding ZHPCleaner.
  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Klik op "Repareer".
  • Er verschijnt een nieuw venster met een aantal knoppen.
  • Klik op de knop "Repareer". Wacht de reparatie geduldig af.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
14
Hey Abbs

Ik weet niet wat er is gebeurd, maar de film stond niet meer in de lijst en is toch weg :P
Hie ris het nieuwe logje

Groetjessss
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
15
Delelith1 schreef: Ik weet niet wat er is gebeurd, maar de film stond niet meer in de lijst en is toch weg :P
Oke, dan moet je die opnieuw downloaden.
Download Afbeelding AdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner.exe en kies voor "Als administrator uitvoeren".
  • Klik vervolgens op de knop Scannen.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Verwijderen.
  • Nu verschijnt het scherm "AdwCleaner – Closing programs" klik hier op Ok. (Tijdens de opruim-actie zullen de snelkoppelingen even van het bureaublad verdwijnen, dit is normaal.)
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Ok, en hierna nogmaals op Ok om de computer opnieuw op te starten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend. "C:\AdwCleaner[C0].txt"
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”