Plaats reactie
16
ps ik zie nu al dat dashlane [password manager en de extensie]  en speeddial2 [extensie in chrome als favorieten manager] zijn verdwenen. 
zijn die programma's als verdacht gekenmerkt ? 
18
wittgde schreef:ps ik zie nu al dat dashlane [password manager en de extensie]  en speeddial2 [extensie in chrome als favorieten manager] zijn verdwenen. 
zijn die programma's als verdacht gekenmerkt ? 
Ja, dat zijn programma's (zoals wij noemen) in het grijze gebied horen en geen goed doen voor je pc.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
19
dan ga ik ze -offline- via herstelpunt nog ff terughalen en de data bewaren,  want al mijn wachtwoorden ken ik niet uit mijn hoofd ....
20
Hallo,

Dat is verder netjes, heb je ook al je WW van je wifi veranderd.
Zijn er nu nog problemen te merken aan deze pc?

Zet de volgende tool op een USB-stick plaats die in je 2de Windows pc, voer het uit en plaats dan hier de twee verkregen logjes.

Download de AfbeeldingFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
22
-paswoord wifi aanpassen, ga ik later doen, moet boekje nog even erbij zoeken hoe ik dat moet doen.
-verder klaagde tele2 over dat mijn pc als een botnet fungeerde, dus daar ga ik naar terug om hen fiat te laten geven dat het nu goed is
-tweede laptop controleren ga ik nu doen ..

en die backup, jawel, maar versleuteld, en dat kan ik alleen via het programmaatje ontsleutelen ...

frst draait op het muziek laptopje
23
hierbij frst output,

programmaatje loopt er halverwege uit
het is een heel oud xp pc'tje
omdat ik die alleen voor muziek gebruik ...

ik vraag mij af of ik jouw tijd hiermee moet gaan verspillen...

tactiek zou zijn om deze van het netwerk te halen, doe ik dat dan effectief door wifi uit te zetten op dat laptopje? 

anyway, suggesties, advies?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
25
harstikke bedankt,

ik ga het tele2 vragen, eerst nog even wifi ww wijzigen.
nog 1 vraag, 
heb jij een verslagje/log waaruit ik kan zien welke programma's om zeep zijn geholpen , want daar moet ik mogelijk extra acties op ondernemen .. 


PS hoe worden jullie gefund voor deze hulp ?
want het is wel fantastisch !
26
wittgde schreef: PS hoe worden jullie gefund voor deze hulp ?
want het is wel fantastisch !
Wij zijn vrijwilligers met allerlei achtergronden die of ooit zelf malware problemen hadden of het een sport vonden om malware te lijf te gaan.
Ook doen wij dit vrijwillige om computeren nog leuk en betaalbaar te houden hier een bestand wat verwijderd is.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
27
gisteren vastgeteld mbv tele2 abusedesk dat probleem is verholpen. Geweldig bedankt. Heb zojuist een vrijwillige donatie gedaan, want dat is wel het minste voor de geboden adequate hulp !! 
mvrgr Gerard
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”