Plaats reactie
1
Hallo Allemaal. 

Ik weet niet of dat mijn vraag op de goede plek staat. Ik heb google chrome en als ik die opent dan krijg ik ene andere zoekmachine trotux.com. 
Ik weet niet hoe deze er eens op komt. Ik heb namelijk gisteren mijn pc helemaal opgeschoond met een schone installatie met windows 10 er op. 
Ik heb op internet al zitten zoeken hoe ik dit weg kan krijgen. Maar dan moet ik iets downloaden om dit weg te krijgen. 
Nu heb ik dit gedaan maar nu krijg ik die software weer niet van me pc. Het programma heet "SpyHunter4"
Wie kan mij helpen met deze 2 dingen.  Ik ben niet zo handig met dit soort dingen. Ik werk op een pc en dit gaat boven me pet.

Mvg Mike
2
Hallo,

Ik heb je even naar de juiste sectie verplaats :welkom:


1. Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en Download AfbeeldingSpyHunterCleaner naar je bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op SpyHunterCleaner.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Het volgende scherm opent.
    Afbeelding
  • Druk op een toets om door te gaan.
  • SpyHunterCleaner gaat nu SpyHunter verwijderen.
  • Als de tool klaar is wordt je pc herstart.

2. Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
4
Hallo,

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Ik begrijp niet heel goed wat u bedoelt. 
Ik heb de "Farbar Recovery Scan Tool" opgestart met administrator het programma heb ik open staan. Maar waar haal ik die "fixlist.txt" vandaan.
Ik heb heb eerlijk gezegd geen verstand van pc's. U wel. Ik probeer de uitleg goed te lezen en uit te voeren maar dit gaat boven me pet.
Ik hoop dat u hier begrip voor heeft. 
6
Hallo,

Hier hebben we zeker begrip voor. ;)
Gestart vanaf D:\Downloads dus ga naar deze plek en sleep FRST naar je bureaublad.
Download dan het bestand wat ik in je antwoord heb plaatst ook naar je bureaublad.

Een collega heeft een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Ik heb gedaan wat in de video aangegeven werd maar ik krijg geen fixlog bestand.
Ik zou nu niet weten hoe ik die trotux weg krijg. 
8
Sorry ik heb nu de fixlog bestand in de bijlagen geplaatst. Wat er niet goed ging is dat het bestand exe op D stond en de fixlist op het bureaublad stond.
Wat ik heb gedaan de vier bestand op het  bureaublad geplaatst en toen werkte het wel.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
10
Ik wil je zo ie zo even bedanken voor je hulp.
Alleen ik ben hem nog steeds niet kwijt. Ik heb even een foto voor u gemaakt Zo zie ik dit als ik chrome opstart
Afbeelding
12
Ik wil u vriendelijk bedanken voor uw tijd. Het probleem is weg.
Is er ook een afdeling voor 4k schermen om intestellen. Want niet alles klopt
13
MikeN schreef:Ik wil u vriendelijk bedanken voor uw tijd. Het probleem is weg.
Dat is mooi, je mag de gebruikte tool met bijbehorende logjes weer verwijderen (klik met je muis erop klik daarna rechter muis knop en kies voor verwijderen)
Is er ook een afdeling voor 4k schermen om intestellen. Want niet alles klopt
Maak hier een nieuw onderwerp aan: viewforum.php?f=5
Vertel erbij om wat voor scherm of laptop het gaat en wat precies het probleem is.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”