Virus Malware Adware

Plaats hier uw vraag / probleem als u het vermoeden heeft dat uw computer geïnfecteerd is. (FRST logs)
Gebruikersavatar
reneakker
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mar 2017 16:53

#16

07 mar 2017 20:16

abbs schreef:Hallo,

Gebruik jij in Google Chrome Synchronisatie?
Het werkt weer!
Bedankt voor alle hulp alle functies werken weer als voorheen.  :good:
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16065
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#17

07 mar 2017 20:22

Hallo,

Je mag de logjes nog plaatsen hoor, maar als je tevreden bent ben ik het ook :)
Nog bedankt voor de donatie en kijk het even een dag aan en doe dan de laatste stap;

 Malwarebytes kan je laten staan en één maal in  de week (na te hebben geupdate) je pc mee scannen.
 
Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:
 
Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
 
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
reneakker
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mar 2017 16:53

#18

07 mar 2017 22:04

Hahahaha het werkt nu niet meer, kon net nog links openen in discord maar dat werkt nu opeens niet meer..
had dus eerst in google chrome ingelogd en die sync gedaan, daarna werkte het ff maar nu al niet meer :confused:

De Mbam download link werkt niet, kan ik die gewoon van hun website ook downloaden?
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16065
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#19

08 mar 2017 09:49

Hallo,

Klik op gratis versie: https://nl.malwarebytes.com/
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
reneakker
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mar 2017 16:53

#20

10 mar 2017 17:01

a
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16065
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#21

10 mar 2017 18:19

Hallo,

Download Afbeelding RogueKiller 32 of 64 bit naar het bureaublad Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

RogueKiller uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op RogueKiller.exe om de tool te starten, Windows Vista 7 & 8 gebruikers krijgen een melding van UAC (Gebruikersaccountbeheer) klik hier op Uitvoeren / Run.
  • Roguekiller zal nu als eerste een pre-scan uitvoeren, wanneer deze gereed is klikt u op accept om de EULA / Disclaimer te accepteren.
  • Zorg ervoor dat de volgende opties in RogueKiller staan aangevinkt.
    • MBR Scan
    • Check Faked
    • Anti-Rootkit
  • Klik vervolgens rechts bovenin op de knop "Scan"
  • Wacht vervolgens geduldig tot de scan gereed is, gebruik de computer intussen niet voor andere zaken.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u op de knop "Report", nu wordt het logbestand geopend, deze wordt tevens op het bureaublad opgeslagen als (RKreport[1]_S_05292013_02d1206.txt)
  • Voeg dit logbestand vervolgens als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
reneakker
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mar 2017 16:53

#22

17 mar 2017 10:22

Log
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16065
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#23

17 mar 2017 11:28

Hallo,

Start Afbeelding RogueKiller nogmaals.
  • Dubbelklik op RogueKiller.exe om de tool te starten, Windows Vista 7 & 8 gebruikers krijgen een melding van UAC (Gebruikersaccountbeheer) klik hier op Uitvoeren / Run.
  • Roguekiller zal nu als eerste een pre-scan uitvoeren, wanneer deze gereed is klikt u op accept om de EULA / Disclaimer te accepteren.
  • Zorg ervoor dat de volgende opties in RogueKiller staan aangevinkt.
    • MBR Scan
    • Check Faked
    • Anti-Rootkit
  • Klik vervolgens rechts bovenin op de knop "Scan"
  • Note!!! Wanneer RogueKiller de ZeroAccess infectie detecteert zal er een melding verschijnen en een website met informatie worden geopend, deze mag u sluiten en hoeft u verder niets mee te doen.
  • Wacht vervolgens geduldig tot de scan gereed is, gebruik de computer intussen niet voor andere zaken.
  • Wanneer de scan gereed is zorgt u ervoor dat de onderstaande items onder staan aangevinkt.

Code: Selecteer alles

Te verwijderen regel(s)
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{12BEB57E-ECD3-11E6-A98A-64006A5CFC23} (C:\Users\René\AppData\Roaming\Zrshfcit\Griotain.dll) -> Gevonden
[PUP.UCBrowser|PUP.Gen1] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\UCBrowser -> Gevonden
[PUP.UCBrowser|PUP.Gen1] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\UCBrowser -> Gevonden
[PUP.Gen1] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\UCBrowserPID -> Gevonden
[PUP.UCBrowser|PUP.Gen1] (X64) HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\UCBrowser -> Gevonden
[PUP.UCBrowser|PUP.Gen1] (X86) HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\UCBrowser -> Gevonden
[PUP.UCBrowser|PUP.Gen1] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1260918427-737823886-3401669008-1001\Software\UCBrowser -> Gevonden
[PUP.Gen1] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-1260918427-737823886-3401669008-1001\Software\UCBrowserPID -> Gevonden
[PUP.UCBrowser|PUP.Gen1] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1260918427-737823886-3401669008-1001\Software\UCBrowser -> Gevonden
[PUP.Gen1] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-1260918427-737823886-3401669008-1001\Software\UCBrowserPID -> Gevonden
[PUP.UCBrowser|PUP.Gen1] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\UCBrowser -> Gevonden
[PUP.UCBrowser|PUP.Gen1] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\UCBrowser -> Gevonden
[PUP.UCBrowser] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{65122CB0-EA0F-47DF-A953-017170ED12F9} | StubPath : "C:\Program Files (x86)\UCBrowser\Application\6.0.1121.13\Installer\chrmstp.exe" --configure-user-settings --verbose-logging --system-level --wow-install-target-path="C:\Program Files (x86)\UCBrowser" [x] -> Gevonden
[PUP.UCBrowser][Map] C:\Program Files (x86)\UCBrowser -> Gevonden

  • Klik vervolgens op de knop "Remove Selected" om de gedetecteerde items te verwijderen.
  • Wanneer het verwijderen gereed is klikt u op de knop "Report", nu wordt het logbestand geopend deze wordt tevens op het bureaublad opgeslagen als (RKreport[2]_D_05292013_02d1215.txt)
  • Indien er een herstart benodigd is laat het systeem herstarten.
  • Voeg na de herstart het logbestand vervolgens als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
reneakker
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mar 2017 16:53

#24

17 mar 2017 12:47

rk
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16065
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#25

17 mar 2017 16:33

Hallo,

Hoe gaat het nu?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
reneakker
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mar 2017 16:53

#26

19 mar 2017 23:08

Alles werkt weer en nog steeds, echter als ik mijn computer afsluit krijg ik wel een error melding van spotify

https://www.mupload.nl/img/uchw3oyrdfhh3.png
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16065
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#27

20 mar 2017 09:05

reneakker schreef:Alles werkt weer en nog steeds, echter als ik mijn computer afsluit krijg ik wel een error melding van spotify

https://www.mupload.nl/img/uchw3oyrdfhh3.png
Installeer spotfy eens opnieuw.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
reneakker
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mar 2017 16:53

#28

27 mar 2017 15:16

Nog steeds af en toe de foutmelding.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16065
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

#29

27 mar 2017 15:23

reneakker schreef:Nog steeds af en toe de foutmelding.
Van Spotify neem ik aanstel hier eens je vraag: https://support.spotify.com/nl/
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
reneakker
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mar 2017 16:53

#30

28 mar 2017 17:53

Bedankt voor de hulp zover, alles werkt weer goed!

Your donation is now complete
Plaats reactie

Terug naar “Hulp bij malware en virusinfectie problemen, adware en ongewenste software”