Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

jordan77
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AV: Avast(desktop) Avast (Laptop)
AM: malware bytes eset online scanner
FW: windows 10

Re: trojan

vr 10 feb, 2017 19:50:51

Met een andere internet explorer  lukt het wel 

PeterJ
Security Helper
Security Helper

vr 10 feb, 2017 20:44:05

Mogelijk dat Avast in de weg zit.

Ik word wel doorgestuurt naar bleeping computer maar daar kom ik weer hier terecht

Klik je ergens op de pagina van bleeping computer of wordt je automatisch teruggestuurd ?

Met een andere internet explorer  lukt het wel

Welke lukt wel en welke niet ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)

jordan77
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AV: Avast(desktop) Avast (Laptop)
AM: malware bytes eset online scanner
FW: windows 10

za 11 feb, 2017 08:24:44

Het deed eerst wel de site van bleeping laden maar werd meteen (automatisch) weer terug gestuurd naar deze site, met het gebruik van firefox.
toen heb ik edge geprobeerd en daar ging het wel downloaden.
Maar ik had ook al problemen met firefox als ik naar een bepaalde site toe ga waar ik in moet loggen en daar lukt het inloggen (met fiefox)niet, zet ik mijn adaware adblock uit dan liukt het wel.
Denk dat die programmas voor sommige site`s niet werkt of te streng is? en ik kan niet aangeven op welke site`s adblock wel gebruiken en welke niet. 

PeterJ
Security Helper
Security Helper

za 11 feb, 2017 11:24:52

Dat is mogelijk. Sommige adware blockers zijn nogal streng.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)