Plaats reactie
1
Mijn antivirus en antispywareprogramma's worden steeds uitgeschakeld. Ik heb een systeemherstelpunt gebruikt, maar zoals te verwachten loste dit niets op. Hoe nu verder?
2
Hallo,

Is dit probleem ineens ontstaan?

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Hallo Abbs,
Het probleem is ontstaan toen ik een gekregen usb stick in m'n laptop deed om te kijken hoe groot hij was (stond er niet op, het was een kaart die werd uitgegeven bij een groot congres in de goodiebag.) Allereerst sloeg mijn Avira virusscan op tilt, bleef maar scannen, soms liepen er wel 5 scans op hetzelfde moment, en er werden steeds nieuwe dingen gevonden.
Uiteindelijk had ik er zo genoeg van (ik kon tenslotte niet meer gewoon op m'n laptop werken) dat ik terug ben gegaan naar een herstelpunt voorafgaand aan het moment dat ik de stick in m'n computer deed. Vanaf dat moment krijg ik steeds de melding dat m'n virusscans en m'n antispywarescans zijn uitgeschakeld. Het lukt me alleen de Microsoft Security Essentials weer in te schakelen, maar dat duurt altijd maar heel kort.
Hierbij de txt bijlagen
M.v.g. Anton
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hallo,

Verwijder via programma's en onderdelen al je antivirus en antispywareprogramma's, verwijder ook meteen:
Java 7 Update 67
Java(TM) 6 Update 27

Gebruik om Malwarebyteste te verwijderen mbam-clean

Installeer nog niks opnieuw maar plaat hierna twee nieuwe logjes van Farbar Recovery Scan Tool (indien nog zet eerst een vinkje voor Addition.txt) voor je op de Scan knop klikt.

Plaats dan de twee verkregen logje weer als bijlage.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Hallo Abbs,
Ik heb je instructies opgevolgd en als bijlage de twee bestanden.
Kan ik er nu weer een antivirusprogramma opzetten en welke zou jij adviseren? Ik moet er wel bijzeggen dat ik van een minimumloon moet rondkomen en dus niet veel geld eraan kan uitgeven.
M.v.g. Anton 
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Hallo,

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar de locatie, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..

Herstart de pc nogmaals en installeer nu Avira weer opnieuw: viewtopic.php?f=310&t=11116
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Hallo Abbs,
Bedankt voor de snelle service, hierbij de bijlage.
M.v.g., Anton
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
9
Hallo Abbs,
Twee dagen geleden heb ik Avira weer geïnstalleerd, en tot nu toe geen rare meldingen gekregen, dus ik denk dat het gelukt is om het probleem te verhelpen.
Hiervoor mijn hartelijke dank.
Was dit het nu, of moet er nog iets gebeuren voordat jij ervan overtuigd bent dat het probleem verholpen is?
M.v.g. Anton
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”