Plaats reactie
1
Beste medewerker,
in de titel staat het probleem al omschreven. Het valt op dat er soms langere wachttijd in acht moet worden genomen na een commando tijdens het werken op internet of tijdens het werken in een document.
Ook het openen van een bestand duurt soms lang.
In het verleden hebben jullie me goed geholpen bij vergelijkbare problemen. Ik hoop dat nu weer op te lossen is.
Alvast bedankt!
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
3
Hierbij de bestanden van HitmanPro en Malwarebytes
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hallo,

Verwijder je oude Java's, doe dat via "Programma's en onderdelen":

Java 8 Update 66
Java 8 Update 71



Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner  melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    torpigcheck;
    emptyfolderscheck;delete
    chromelook;
    resetIEproxy;
    standardsearch;
    filesrcm;
    services-list;
    autoclean;
    startupall;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
Hallo,

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op Uitschakelen te klikken.<-- noteer welke zijn ingeschakeld 
  • En herstart de computer.
Hoe werkt je pc nu?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
10
brandje schreef:Helaas, onveranderd na deze actie.
Schakel alles maar weer in, hoe is dit probleem ontstaan?
Is het een laptop of desktop?


Download Afbeelding Crystal DiskInfo naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op CrystalDiskInfoPortable_x.x.0.paf.exe en klik vervolgens op OK.
  • Het programma wordt nu uitgepakt in een nieuwe map op het bureaublad.
  • Plaats nu een vinkje bij de optie Crystal DiskInfo Portable starten en klik op Voltooien.
  • Of open de aangemaakte map en klik met de rechtermuisknop op CrystalDiskInfoPortable.exe en kies uitvoeren als administrator.
    • Is de kleur Blauw - dan is deze schijf in orde.
    • Is de kleur Geel   - dan zijn er problemen met de betreffende schijf.
    • Is de kleur Rood  - dan is de harde schijf zeker aan vervanging toe.
  • Als het programma geopend is, worden de gegevens van de harde schijf getoond
  • Let op: Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.
  • Maak een screenshot van het programma, hoe je dat doet lees je HIER.
  • Upload dit bestand naar http://www.imgdumper.nl.
  • Je krijgt dan een unieke link. Post die link in je volgend bericht.
Afbeelding
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
13
Ik moet allereerst wel bekennen dat ik vanochtend zag dat ik voor mijn internet op een netwerk van de benedenburen was aangesloten (Schaamrood op de kaken!)

Nu ik op de eigen hoofdverbinding van et bedrijf zit, gaat het binnen internet wel veel sneller!

Het probleem was langzaam verergerd. De firewall was al uitgeschakeld, na gisteren. Ik heb hem nu weer ingeschakeld, maar dat maakt geen opvallend verschil.
Wat nu nog opvalt is de trage opstart van programma's als Word en Excell. Maar eenmaal geopend valt daar goed in te werken.

Toetsaanslagen treffen niet altijd doel, maar dat is waarschijnlijk het gevolg van gemorste koffie, een paar weken geleden.

Ik ben eigenlijk al heel tevreden, sinds de start gisteren!
15
Hallo,

Ik kan er ook niet meer van maken want de logjes zijn netjes. Zoals de pc nu werk zou je mee moeten leven.

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:
 
Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
 
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”