Plaats reactie
1
Goedemorgen,

Ik doe eens in de zoveel tijd mijn laptop ook een online scan, en ook mijn desktop, nu doet mijn desktop het gewoon wel een online scan van eset maar de laptop komt niet verder dan 256 gescande bestanden, ik heb al meerderen keren het eraf gehaald en opnieuw geisataleerd maar dat wil niet helpen, de online scan van micro scan doet het wel.

Hoe kan het dat eset maar enkelen bestanden scant en daar naar lijkt het wel stil te blijven staan, zelfs naar 15 minuten ?
3
Hallo,

We kunnen hem wel eens nakijken:

Download de Afbeelding Emsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.
Klik hier voor de complete / uitgebreide handleiding van de Emsisoft Emergency Kit.
  • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe".
  • Klik vervolgens op de knop "Install" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\EEK".
  • Wanneer het uitpakken gereed is opent de map "C:\EEK" dubbelklik op "Start Emergency Kit Scanner".
  • "Emsisoft Emergency Kit" opent en wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
  • Wanneer de update gereed is klikt u in op "Malware scan" wanneer u de melding "op PUP's mee scannen" krijgt klikt u op "Ja".
  • Het scannen begint, gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • Wanneer de scan gereed is zorg dat alle items staan aangevinkt en klik op de knop "Quarantaine".
  • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" en plaats de inhoud van dit bestand in uw volgende bericht als bijlage.
(Het logbestand is tevens terug te vinden op de systeemschijf (C:\EEK\Run\Reports) met de naam a2scan_130711-154142.txt)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
4
Ik krijg een melding dat de app niet kan worden uitgevoerd op uw pc.
Vraag de software uitgever of er en versie bstaat voor u pc
6
windows 10 heb ik,het heeft het altijd wel gedaan en ik heb dit programma gisteren ook laten draaien met een stick die ik heb gemaakt waarmee je de laptop opstart buiten windows op hoe de naam is weet ik niet meer maar ik heb dat via deze site de naam is dacht ik PE ......
En daar in zit ook dat programma (emsisoft)maar weet niet of die up to date is
8
jordan77 schreef:OH foutje ik heb daarmee de pc gisteren gescant dus niet de laptop, haal twee dingen door elkaar
Zet deze Emsisoft ook op een usb stick en scan daar de laptop mee:
Download de Afbeelding Emsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.
Klik hier voor de complete / uitgebreide handleiding van de Emsisoft Emergency Kit.
  • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe".
  • Klik vervolgens op de knop "Install" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\EEK".
  • Wanneer het uitpakken gereed is opent de map "C:\EEK" dubbelklik op "Start Emergency Kit Scanner".
  • "Emsisoft Emergency Kit" opent en wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
  • Wanneer de update gereed is klikt u in op "Malware scan" wanneer u de melding "op PUP's mee scannen" krijgt klikt u op "Ja".
  • Het scannen begint, gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • Wanneer de scan gereed is zorg dat alle items staan aangevinkt en klik op de knop "Quarantaine".
  • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" en plaats de inhoud van dit bestand in uw volgende bericht als bijlage.
(Het logbestand is tevens terug te vinden op de systeemschijf (C:\EEK\Run\Reports) met de naam a2scan_130711-154142.txt)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
Dat is ook een probleem als ik die stick in laptop  opstart doet het niet,heeft het nooit gedaan op de laptop en wel op de desktop dus ik denk het is niet dat de installatie verkeerd is gegaan.
Als ik het opstart krijg ik tekst, GRub 4dos 0.4.6a 2015-09-15, root is oxFF
proccessing the preset menu ...
if hang up, use`geometry --lbalsector(129) at the beginning
10
jordan77 schreef:Dat is ook een probleem als ik die stick in laptop  opstart doet het niet,heeft het nooit gedaan op de laptop en wel op de desktop dus ik denk het is niet dat de installatie verkeerd is gegaan.
Als ik het opstart krijg ik tekst, GRub 4dos 0.4.6a 2015-09-15, root is oxFF
proccessing the preset menu ...
if hang up, use`geometry --lbalsector(129) at the beginning
Het is mij niet helemaal duidelijk, wanneer krijg je bovenstaande melding?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
11
(GRub 4dos 0.4.6a 2015-09-15, root is oxFF
proccessing the preset menu ...
if hang up, use`geometry --lbalsector(129) at the beginning)
Heeft heirmee niets te maken, ik haal dingen door elkaar.

Hoe zet ik emsisoft op usb stick met rufus of usbcration tool?
12
Hallo,

Je doet de usb stick in de pc die goed werkt, dan download je EmsisoftEmergencyKit en in plaats van dat hem in je download map laat plaatsen laat je hem meteen op je usb stick plaatsen.
Vind je dit te moeilijk dan download je hem gewoon (op je goede pc) en kopieer je het exe bestand vanuit je download map naar je usb stick.
Maar net schrijf je dat je usb ingangen het niet doen op je laptop en in een ander topic geef je aan dat ze het alleen aan de achterkant doen?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
13
Maar net schrijf je dat je usb ingangen het niet doen op je laptop en in een ander topic geef je aan dat ze het alleen aan de achterkant doen?
Er lopen drie berichten door elkaar
Ik gooi wat berichten door elkaar en dan weten jullie niet meer waar het nu overgaat, excusses, hier kom ik later in een nieuw topic op terug!

Ik ben nu de laptop aan het scannen dus even afwachten.!
15
Het is klaar ik heb alle drie de scanoptie  gedaan en niets gevonden


Emsisoft Emergency Kit - Version 12.0
Scan log

Datum    Scan Methode    Objecten Gescand    Objecten Gedetecteerd    Duur    Type    Computer Name    
14-1-2017 16:30:16    Aangepast    274664    0    1:12:13    Handmatige scan    DESKTOP-N2P0MJF    
14-1-2017 16:20:38    Malware    79891    0    0:06:59    Handmatige scan    DESKTOP-N2P0MJF    
14-1-2017 16:19:18    Snel    63003    0    0:01:03    Handmatige scan    DESKTOP-N2P0MJF    
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”