Plaats reactie
16
Ik heb nog wel twee andere kleine vraagjes.... mag ik die hier ook stellen? (Gaat over het openen van Firefox en de naam van de PC die ik graag anders wil)......
18
1. Als ik Firefox open wordt de als startpagina ingestelde site geopend, maar ook :opties (Firefox), zie bijlage.
2. De laptop draagt de naam van mijn overleden vrouw: dit vind ik niet zó.      Kan dit zonder grote ingrepen gewijzigd worden? Ik heb de PC al hernoemd maar ik zie toch overal de naam terugkomen. Kan dit anders?


Dank.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
19
Hallo,


Download Afbeelding ResetBrowser naar het bureaublad.
  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op ResetBrowser.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Als het scherm "About ResetBrowser" opent klik daar dan "OK".
  • Het scherm  van "ResetBrowser" opent.
Afbeelding
  • Klik Reset Firefox.
Vertel of Firefox nu wel goed opstart.


De naam van de eigenaar is aan te passen: Klik
Maar de accountnaam niet dan zou je een nieuw account aan moeten maken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
25
Hallo,

Dat is mooi dan mag je de laatste stap doen:

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:
 
Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
 
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
26
Geweldig bedankt voor je hulp! De PC loopt nou weer lekker! Alleen de naam Elvira krijg ik er niet overal uit, maar dat laat ik maar zo.

Bedankt, ik zal een donatie doen.


Groet,

Kees.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”