Plaats reactie
3
Hallo,

Download de Afbeelding Emsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.
Klik hier voor de complete / uitgebreide handleiding van de Emsisoft Emergency Kit.
  • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe".
  • Klik vervolgens op de knop "Install" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\EEK".
  • Wanneer het uitpakken gereed is opent de map "C:\EEK" dubbelklik op "Start Emergency Kit Scanner".
  • "Emsisoft Emergency Kit" opent en wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
  • Wanneer de update gereed is klikt u in op "Malware scan" wanneer u de melding "op PUP's mee scannen" krijgt klikt u op "Ja".
  • Het scannen begint, gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • Wanneer de scan gereed is zorg dat alle items staan aangevinkt en klik op de knop "Quarantaine".
  • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" en plaats de inhoud van dit bestand in uw volgende bericht als bijlage.
(Het logbestand is tevens terug te vinden op de systeemschijf (C:\EEK\Run\Reports) met de naam a2scan_130711-154142.txt)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Helaas gebeurt er na 10 uur achterelkaar in de afgelopen nacht werken aan dit probleem iets onmogelijks!
Blauw scherm, en niks is meer mogelijk behalve de wind opnieuw installeren met een cd.
Die heb ik niet want deze laptop komt via een 2e hands laptop webshop winkel.

Gelukkig staan heel veel bestanden op mijn E-schijf, helaas ben ik wel iets heel belangrijks nu kwijt geraakt.
Het is al de 2e keer dat mij dit gebeurt op deze laptop.

Ik had hem na de eerste x blauw scherm, toen was letterlijk niks meer mogelijk, terug gestuurd, 
de winkel heeft hem gemaakt en weer terug gestuurd.
Maar nu gebeurt precies het zelfde.
Is mijn 2e hands laptop via die webshop soms gewoon niet goed?
Moet ik hem nu weer terug sturen?
Want ik heb de installatie cd niet van Windows.
Die geven zij niet mee als je daar een laptop koopt.

1 probleem, vorige keer zat ik nog in mijn garantie, die is nu verlopen.
pfff....crisis en het gaat maar moeilijk zo.

Ik gebruik nu mijn oude laptop, daar kan ik wel mijn dingen op doen voorlopig, dus dat is wel een plus.
Enig idee waarom ik nu 2 x achter elkaar een blauw scherm krijg en gelijk niks mogelijk meer is behalve opnieuw installeren, wat ik dus nu niet kan?

Gevallentje:  *Murphy`s law*

Ik heb een foto van het blauwe scherm, is het nodig om deze te plaatsen?
6
Hallo,

Ik denk niet dat het aan een infectie heeft gelegen maar denk zelf dat het je HD is (maar dat is gissen nu)
En dit is nu allemaal pech op een rijtje wat je heb met een tweede hands (zo'n pc had ook jaren mee kunnen gaan).
Kijk eens of je nog in veilige modus kan opstarten Klik.

Ps. je mag de foto plaatsen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
Als ik het goed begrijp werk je momenteel op een andere laptop.
Probeer eens of een Windows Live CD je verder kan helpen met het oplossen van je probleem.
Waar je ze kan downloaden en hoe je een USB-stick kan aanmaken lees je hier.
In het opstartscherm van de CD kan je kiezen om Memtest86+ te gebruiken, meer info over Memtest86+ vind je hier.
Als de test goed verloopt probeer dan eens op te starten in de Windows Live omgeving, dan kan je mogelijk je belangrijke bestanden veilig stellen.
Laat hierna je HD eens testen door CrystalDiskinfo, meer info over CrystalDiskinfo vind je hier.

Succes ;)
Groetjes Dasle
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”