Plaats reactie
1
Ik gebruik de premiumversie van dit programma op een W10 64-b desktop. Het programma geeft aan dat de Actieve bescherming is uitgeschakeld. Probeer dat natuurlijk wel in te schakelen, maar lukt niet. Ter info: ik gebruik ook Bitdefender 2016.
4
Hallo,

Ik denk dat daar het probleem ligt en Mbam van slag is, doe het volgende en kijk of Mbam dan weer goed werkt.
Zorg wel dat je de licentiegegevens genoteerd heb.

1. MBAM Clean (Gratis versie van Malwarebytes Anti-Malware)
  • Download mbam-clean naar het bureaublad.
  • Schakel uw anti-virussoftware tijdelijk uit aangezien deze kunnen conflicteren met het gebruik van MBAM-Clean.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Er word gevraagd om de computer opnieuw te starten, sta dit toe. (belangrijk!!!)
Download na de herstart MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Door jullie aanzet ben ik op het volgende idee gekomen. Ik ben terug gegaan naar een systeemherstelpunt voordat ik versie 3 installeerde en het werkt!
Dank voor jullie inbreng!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”