Plaats reactie
1
goede morgen,

mogelijk kan iemand mij als analfabeet op computergebied helpen met het volgende: 
bij opstart laptop krijg ik de melding C:\Program Files (86)\intel\intel\Appstore\bin\QtNetwork4.dll is niet geschikt voor Windows of het bevat een fout.Probeer het programma opnieuw te installerenmet behulp van de oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met de systeembeheerder of softwareleverancier voor ondersteuning. Foutstatus 0xc0000022. 
KIS blokkeert programma in modus vertrouwde progrmma's. ADW-cleaner, scannen met Kaspersky Internet Security geven geen problemen aan .
vraag: kan 't kwaad/schade aanrichten, zo laten of is dit programma zonder consequenties te verwijderen ?

groet, prettige zondag
Cor
2
Hallo,

Maak eens en printscreen van die melding, hoe Klik

Doe daarna;

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
beste abbs,

sorry, maar ik heb wel een printscreen maar krijg het niet voor elkaar om hem in dit bericht te krijgen.
hopelijk is het met de bestanden wel gelukt.
FRST.txt
Addition.txt
 

groet
cor
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
5
abbs, gaat niet lukken dus, de ene keer te veel pixels, de andere keer te weinig tekens.
kortom: gaat m'n pet te boven......sorry
11
Intel AppUp(SM) center verwijderd en pc opnieuw opgestart en geen melding ontvangen nu.
Heeft dit geen consequenties t.a.v. werkende programma's voor mij ??
12
corweb schreef:Intel AppUp(SM) center verwijderd en pc opnieuw opgestart en geen melding ontvangen nu.
Heeft dit geen consequenties t.a.v. werkende programma's voor mij ??
Dit programma is niet noodzakelijk voor je, je kan via dit programma programma's aanschaffen zoals Games.
Farbar Recovbery Scan Tools en bijbehorende logjes mag je weer verwijderen (klik ze aan > klik daarna op je rechter muisknop en kies Verwijderen)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”