Plaats reactie
1
Kan iemand me helpen?  Computer traag (Panda antivirus uitgeschakeld en Malwarescanner geblokkkeerd). Opgestart in veilige modus Malwarescanner laten lopen en PUP.OPTIONAL.SYSTWEAK ontdekt en verwijderd.  Daarna binnen systeemconfiguratie in de veilige modus diagnostisch startup geselecteerd / keuzeknop selectieve startup werd automatisch aangevinkt. Ik start opnieuw op (windows 10) maar krijg alleen een welkomstscherm te zien, geen inlogscherm! Wat blijkt ik kan de PC alleen nog op en afzetten , verder niets.  Ik ben hopeloos, heb al alles geprobeerd en geraak niet meer in de veilige modus of normaal opstartscherm !?
2
Hallo,

Probeer het volgende om in veilige modus te komen:

1. Start uw pc opnieuw op. Wanneer het aanmeldingsscherm wordt weergegeven, houdt u de Shift-toets ingedrukt en selecteert u tegelijk Voeding Pictogram voor aan/uit-knop > Opnieuw opstarten.
2. Nadat uw pc opnieuw is opgestart en het scherm Kies een optie wordt weergegeven, selecteert u Probleemoplossing > Geavanceerde opties > Opstartinstellingen > Opnieuw opstarten.
3. Nadat uw pc opnieuw is opgestart, ziet u een lijst met opties. Selecteer 4 of F4 om uw pc in de veilige modus op te starten. Of selecteer 5 of F5 voor Veilige modus met netwerk als u toegang tot internet wilt.

Hier een mooie uitleg van een collega (kijk bij optie III ) Klik

Vertel of dit is gelukt?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Dankjewel voor de reactie maar is niet gelukt!  Pc start gewoon terug op tot het welkomstscherm met landschap maar zonder aanmeldingshokjes.  Heb ook al verschillende functietoetsen uitgeprobeerd tijdens opstarten om in veilige modus te geraken maar geen reactie. Alleen als ik escape toets indruk tijdens opstart kan ik in de bios geraken via F2 en/of F12.  Kan ik via bios eventueel dit probleem oplossen?
6
Hallo,

Wat je kan doen is "Systeemherstel in Windows 10 uitvoeren via de systeemherstelschijf".
Lees alles rustig door vanaf Systeemherstel in Windows 10 uitvoeren via de systeemherstelschijf  Klik.
Zorg wel dat je tijdens de installatie kiest voor "Mijn bestanden behouden".
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”