Plaats reactie
1
Dit onderwerp is al eerder langsgekomen. Ook ik ben slachtoffer geworden van de praktijken van Spyhunter. Kunt u mij helpen? Ik heb de andere antwoorden al gelezen en FRST al gedraaid. De info voeg ik bij. Bij voorbaat heel veel dank.
FGB
Addition.txt
FRST.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Welkom,

Stap 1:
Download AfbeeldingSpyHunterCleaner naar je bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op SpyHunterCleaner.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Het volgende scherm opent.
    Afbeelding
  • Druk op een toets om door te gaan.
  • SpyHunterCleaner gaat nu SpyHunter verwijderen.
  • Als de tool klaar is word je pc herstart.
Stap 2:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
- qkSee
- Uncheckit
- WinZip
Herstart de computer.

Er dient nog meer opgeruimd te worden maar vertel eerst of bovenstaande gelukt is.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
3
Helaas, ook na herstarten staan ckSee, Uncheckit, Winzip en Spyhunter4 nog steeds in het configuratiescherm.
4
We gaan Windows in Veilige modus starten.
- Klik daarvoor op Start.
- Typ in het invoerveld MSCONFIG en druk op de enter toets.
- Open het tabblad "Computer opstarten".
- Vink aan "Opstarten in veilige modus" en selecteer daaronder "Netwerk".
- Klik op "OK" en daarna op "Opnieuw opstarten".

Na de herstart:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
- qkSee
- SpyHunter 4
- Uncheckit
- WinZip
Herstart nu eerst de computer opnieuw in veilige modus.
Herstel nu de instelling "Opstarten in veilige modus" in MSCONFIG zodat Windows in normale modus opstart.

Vertel of dit gelukt is.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
5
Dag Peter,
Het is nog problematischer geworden.
De problemen doen zich voor op mijn nieuwe laptop, een ASUS. Hiervoor heb ik een wachtwoord ingesteld. Hij draait op windows 10. Bij het intikken van MSCONFIG heb ik daarna op opstarten gedrukt. Toen ging hij terug naar het beginscherm en ik kan hem met het wachtwoord niet meer openen. Ik stuur dit bericht nu vanaf mijn oude PC. Als ik onderin bij de icoontjes de netwerktoegan open dan lees ik dat er geen verbinding is met het netwerk. Mijn oude computer doet dit op hetzelfde netwerk wel: het ligt dus aan de laptop. Ik ga nu meer eerst na hoe ik mijn laptop weer kan openen. Heb ik wel op het goede "opstarten gedrukt" ? Maar dan kan toch niet het wachtwoord eruit gehaald zijn.
Met groet,
Frits
6
Vreemd. Met of zonder wachtwoord moet Windows gewoon starten en het wachtwoord wordt hierdoor ook niet gewijzigd.
Je hebt de stappen zoals op onderstaande screenshot toch gedaan ? Afbeelding In mijn vorig bericht stond:
- Klik daarvoor op Start.
- Typ in het invoerveld MSCONFIG en druk op de enter toets.
Voor Windows 10 moet dit zijn:
- Rechtsklik daarvoor op Start - Uitvoeren.
- Typ in het invoerveld MSCONFIG en druk op de enter toets.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
8
Nee, helaas. Volgens mij heb ik je opdracht goed gevolgd. I kan nu absoluut niet meer in mijn computer. Deze is nog maar een paar maanden oud, dus ik heb met de verkoper (Informatic) gebeld.  Deze vroeg om even langs te komen. Zij konden er ook niet in. Zelfs niet met het Microsoft wachtwoord. Ze openden een heel apart menu door op meerder toetsen tegelijk te drukken waarmee je middels het microsoft wachtwoord de instellingen kan wijzigen. Maar op het scherm dat volgde waren een heleboel mogelijkheden afgesloten. Dat lukte dus ook niet. Het enige om hem weer aan de praat te krijgen was volgens hun resetten en windows er opnieuw opzetten Ik heb hem dus maar achter gelaten.
Bedankt voor je moeite, maar het heeft helaas niet geholpen.
9
Apart dat dit het resultaat is van Windows in veilige modus starten.
Ik zal dit topic nog even open laten. Laat even weten hoe het gaat na de herinstallatie van Windows.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”