Plaats reactie
1
Hallo Pcwebplus.

Ik ben hier met een FRST logje van een licht vervuilde computer. Ik heb al met Avast Premier en Mbam mijn best gedaan om alles op te ruimen, maar mijn buikgevoel zegt dat er nog wat negatiefs aanwezig is. Malware of Spyware of dergelijke.
Zou het aub eens mogelijk zijn deze logjes eens na te kijken, tenminste als het de juiste logjes zijn.

Vriendelijke groet
Delelith
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
@ Delelith,

:welkom:

Prima  :good:
Zodra een malware / virus expert online is, wordt u verder geholpen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Welkom,

Ondervindt je nog problemen ?

Stap 1:
Start opnieuw Afbeelding MalwareBytes Anti-Malware.
Indien de melding verschijnt dat de database verouderd is, klik dan op Verhelp Nu.

Klik in Malwarebytes op "Geschiedenis > Programmalogboeken".
Klik op het recentste "Scanlogboek".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt). Afbeelding Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.

Stap 2:
We gaan Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
4
Hallo PeterJ en bedankt voor uw snelle reactie.
Bij deze de gevraagde logjes.
Alvast bedankt voor uw hulp
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
5
Ondervindt je nog problemen ?

Je hebt een beschermingslogboek van Malwarebytes gepost, geen scanlogboek.
Post aub het recenste scanlogboek van Malwarebytes.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
6
Nee ik ondervind geen problemen meer. Ik heb gekeken voor het ander logje, maar er zijn geen logjes meer aanwezig. Is het nodig dat ik de computer opnieuw laat scannen?
Vriendelijke groet
Delelith1
7
Is het nodig dat ik de computer opnieuw laat scannen?
Graag.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”