Plaats reactie
1
Goedenavond,

Het volgende probleem blijft zich ondanks allerlei pogingen voordoen: Bijna alle keren dat ik in Chrome iets aanklik, wordt in een nieuw tabblad PCKeeper geopend. Ik krijg het met Malwarebytes niet weg en ook niet handmatig, in de safe mode of wat dan ook. 

Een logbestand van Malwarebytes (ik weet niet of dat de bewuste is): Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org


Update, 5-10-2016 16:32, SYSTEM, OWNER-PC, Manual, Remediation Database, 2016.2.12.1, 2016.9.21.1, 
Update, 5-10-2016 16:32, SYSTEM, OWNER-PC, Manual, Rootkit Database, 2016.2.8.1, 2016.9.26.2, 
Update, 5-10-2016 16:32, SYSTEM, OWNER-PC, Manual, IP Database, 2016.2.8.1, 2016.10.4.2, 
Update, 5-10-2016 16:32, SYSTEM, OWNER-PC, Manual, Domain Database, 2016.2.16.8, 2016.10.5.2, 
Update, 5-10-2016 16:32, SYSTEM, OWNER-PC, Manual, Malware Database, 2016.2.16.6, 2016.10.5.6, 
Scan, 5-10-2016 16:53, SYSTEM, OWNER-PC, Manual, Start: 5-10-2016 16:32, Duur: 20 min 47 sec, Bedreigingsscan, Voltooid, 0 malwaredetecties, 1 niet-malware detectie, 

(end)

Jullie zijn mijn laatste optie.
Alvast bedankt!
Wim van Kempen
2
Hallo,
Lees allereerst even het onderstaande voordat u verdergaat met de gegeven instructies!
  1. Deze info is niet bedoeld om u te laten schrikken, maar om u alert te maken op bepaalde zaken.
  2. Door het gebruik van tools kunnen instellingen veranderen of hersteld worden waar we niets aan kunnen doen. Lees ook de gegeven instructies goed door.
  3. Maak ook tijdig back-ups van al uw belangrijke bestanden: Alle documenten, Favorieten (Bladwijzers), E-Mails, Contactpersonen enz.(dit is aangeraden om altijd te doen, ook al ervaart u geen problemen met uw computer). Die bestanden kunt u één op één kopiëren naar een USB stick of back-up software gebruiken: Overzicht gratis back-up software.
  4. Schakel de actieve Anti-virus software tijdelijk uit. Deze kan conflicteren met de gebruikte tools en de werking ervan nadelig beïnvloeden,
  5. Na het uitvoeren van de tools kunt u uw anti-virus software weer inschakelen tot het moment dat u opnieuw het advies krijgt om deze uit te schakelen.
  6. Voeg alle logbestanden als bijlage toe aan uw bericht. Lees hier hoe u de logbestanden als bijlage kunt toevoegen.
  7. Indien er een handleiding bij een tool staat lees die dan eerst door. Ziet u dat we programma's laten verwijderen die u liever wilt behouden, vraag dan waarom we dit laten doen (meestal zijn dit dubieuze of malware/adware gerelateerde programma's).
  8. Mocht iets niet geheel duidelijk zijn of niet lukken, geef dit dan even aan voordat u verder gaat met de gegeven instructies.


Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”