Hallo,
Zorg dat je Farbar Recovery Scan Tool vanuit de download map naar je bureaublad plaatst (dit is zeer belangrijk!)
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik Windows toets + R, type
notepad in de invul regel en klik "OK". Dit opent
Kladblok.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"
Code: Selecteer alles
start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
Task: {0E9489F9-86AD-4E31-96A2-86CEF3615173} - \COMODO\COMODO Autostart {D5EFF3B3-E126-4AF6-BCE9-852A72129E10} -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {12DB2DC1-6685-413C-B97F-2D4F683EF1DE} - \Norton WSC Integration -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {203970B3-A1A1-4D84-8186-8965503B61A4} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {22F6A1AD-FDAA-47ED-95A6-47D093E43E93} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {26F9A0C3-73AE-4143-BB06-C50792297458} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {2E70FD9D-30A4-4E67-92EA-18C0F190B0F6} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {459BD72A-F5BB-44DB-B7C6-655BE4B86E50} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-3950723290-3763500900-2950935076-1009 -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {60BFE8DE-F7F5-4439-BA01-AC5E2F61A401} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {9BBF87C3-99EB-4033-8DAE-D37AA10A5D86} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {9BD712D5-D80A-464B-A918-2DB137D4A39E} - \COMODO\COMODO Update {A6D52E4F-569B-4756-B3D8-DF217313DA85} -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {CE873ECD-D2EE-4091-853E-7947641015AB} - \Norton Internet Security\Norton Error Analyzer -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {DE01C562-BCBD-4251-B50F-6D5277F651FA} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {EC9DA7CF-D76F-4F4D-8425-1FC208AE370E} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-3950723290-3763500900-2950935076-1001 -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {F062894F-2095-4E13-B85C-F97EC20C1284} - \Norton Internet Security\Norton Error Processor -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {F11EBE61-57BB-4703-BD68-BDBBCACCDECF} - \COMODO\COMODO Signature Update {B9D5C6F9-17D2-4917-8BD0-614BAA1C6A59} -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {F4C26A57-5105-4218-930D-EE5307062192} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-3950723290-3763500900-2950935076-1008 -> Geen bestand <==== AANDACHT
AlternateDataStreams: C:\Users\greta_000.HP_PCYANNICK:zylomtest [0]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Reprise:wupeogjxldtlfudivq`qsp`26hfm [0]
Toolbar: HKU\S-1-5-21-3950723290-3763500900-2950935076-1001 -> Geen Naam - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - Geen bestand
Toolbar: HKU\S-1-5-21-3950723290-3763500900-2950935076-1001-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0 -> Geen Naam - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - Geen bestand
EmptyTemp:
end
Ga naar
Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie
bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:
fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je:
Alle bestanden (*.*).
Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?
Start de
Farbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik
Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de
Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als
bijlage toe aan het volgende bericht.