Plaats reactie
76
Ooooh, ummm, nee, ik had het niet op mijn bureaublad opgeslagen, maar gewoon nog bij Downloads staan. Nu doet het wel wat. Er staat
'Default settings of system services restored successfully.
Win64/Sirefef was successfully removed from your system.'
Lijkt me goed. Moet ik nu nog de opdracht in bericht #70 doen, of is dat hiermee al gedaan?
77
Moet ik nu nog de opdracht in bericht #70 doen, of is dat hiermee al gedaan?
Ja. de opdracht in bericht #73 is ook uitgevoerd. Herstart de computer en vertel hoe het nu gaat.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
79
We proberen nog een andere tool.

Download ServicesRepair.exe. (Klik op "Download This File", voer de 4 gevraagde karakters in en klik dan op "Download Now".)
  • Rechtsklik op "ServicesRepair.exe" en klik op "Als administrator uitvoeren" om de tool te starten.
  • Klik in het venster wat nu verschijnt op "Ja" om door te gaan: Afbeelding
  • Als de tool gereed is verschijnt mogelijk het onderstaande venster: Afbeelding
  • Herstart de computer als daarom gevraagd wordt.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
80
Sorry Peter, mijn laptop wil niet meer aan. Aangezien ik 'm nu 4 jaar heb, waarvan de laatste 3 jaar met veel tramalant, heb ik besloten om een nieuwe laptop te kopen. Via software valt er ook niet veel te repareren, als de laptop niet opstart en alleen zwart beeld geeft.
Ontzettend bedankt voor al je hulp! Ik waardeer het ontzettend dat je zo veel moeite hebt gedaan om mij te helpen.
(Mijn nieuwe laptop heeft er overigens ook standaard McAfee op staan, dus als je een goede, veilige manier weet om dat eraf te krijgen (zonder dat ik weer mijn laptop mol) hoor ik dat graag.)
81
Oke. Helaas hebben we geen oplossing kunnen vinden. Niet alles is te repareren.
Je kan nog proberen of je Windows 7 kan herstellen.
  • Start de computer op en druk herhaaldelijk op de F8-toets. Als het goed is verschijnt dan een zwart scherm met een aantal menukeuzes. Meer informatie lees je hier.
     
    (Mijn nieuwe laptop heeft er overigens ook standaard McAfee op staan, dus als je een goede, veilige manier weet om dat eraf te krijgen
    Netjes de-installeren via het configuratiescherm is altijd de 1e stap.
    Laat maar weten of dat lukt.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”