Plaats reactie
34
Wederom myhome.vi-view gevonden. Ik heb vanmorgen Chrome opnieuw geinstalleerd (zoals afgesproken). Ik meld mij aan bij Google met email + password. Selecteer vervolgens Chrome als standaard browser. Vaste extensies die meteen ook geladen worden zijn: adblocker en chosery. En uiteraard een rits favoriete bladwijzers. Verder zag ik ook dat Google op eigen houtje wat Google-extensies had toegevoegd. Ik heb alle extensies verwijderd en vervolgens gescand met Adwcleaner en vond weer vi-view.
35
Hallo,

Doe deze stappen na elkaar;

Google Chrome Browserinstellingen terugzetten:
  • Open Google Chrome en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Selecteer Instellingen.
  • Klik onderaan op Geavanceerde instellingen weergeven.
  • Klik onder het gedeelte 'Instellingen opnieuw instellen' op Instellingen opnieuw instellen. Afbeelding
  • Klik op Terugzetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
  • Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren.


Google Chrome Synchronisatie resetten:
  • Open Google Chrome, log in het met het Google account en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Klik op Instellingen
  • Klik nu op de optie Google dashbord.
  • Klik vervolgens in het nieuwe tabblad op de knop Stopzetten en wissen.
  • Klik in het scherm wat nu verschijnt op OK Afbeelding
  • Het kan enkele uren duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd.
  • Log vervolgens uit op Google Chrome.
  • Log na enkele uren even opnieuw in en kijk of de wijzigingen inmiddels zijn doorgevoerd en de problemen daarmee zijn verholpen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
38
Sorry ,ik had de pagina verkleind,daarom zag ik google dashboard niet. Vervolgens gedaan zoals geadviseerd. Alleen de knop: "stopzetten en wissen"   is er niet. In plaats daarvan "synchronisatie opnieuw instellen". Daarna krijg ik een popup waarin gezegd wordt dat gegevens verwijderd worden van de servers van Google etc. en dat het enige uren kan duren. Oke, ik nam aan dat het hier hetzelfde betrof als wat jij noemde in je advies "stopzetten en wissen", alleen een andere tekst. Dus ik heb die knop geklikt en binnen 2 tellen was de synchronisatie gereed. Dus ik verwacht dat het niet goed is wat ik gedaan heb.
40
Opnieuw met adwcleaner gescand en weer twee de twee bekende threads gevonden.Verwijderd en opnieuw opgestart en wederom gescand. Deze keer niks gevonden. Dus zou het kunnen dat het virus is verdwenen? 
Als dat zo is. Hartstikke bedankt voor je hulp. 
41
Hallo,

Download de 32 of 64 bit versie van Systemlook naar het bureaublad.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
  • Klik met de rechtermuisknop op SystemLook.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • In het venster dat verschijnt kopieer je onderstaande code:

Code: Selecteer alles

:filefind
myhome.vi-view.com
vi-view
myhome

:regfind 
myhome.vi-view.com
vi-view
myhome
  • Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
  • Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
  • Post de inhoud van dit logbestand.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
43
Hallo,

Er word niks meer gevonden hou het even twee dagen in de gaten, blijven de problemen weg doe;

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:
 
Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
 
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”