Plaats reactie
1
Heb hier een laptop van een kennis waar met Chrome niet meer te werken valt door het steeds openen van divers tabbladen met reclame,

Bijgevoegd de FRST logjes,

Alvast bedankt.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groetjes Dasle
2
@ Dasle,

Prima  :good:
Zodra een malware / virus expert online is, wordt u verder geholpen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Stap 1:
We gaan Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Stap 2:
Download Afbeelding ZHPCleaner via onderstaande link:
- ZHPCleaner (klik op de blauwe knop 'TÉLÉCHARGER !')
Bewaar het op je bureaublad.

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen automatisch afgesloten worden.

ZHPCleaner uitvoeren
  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op de knop "Akkoord" als je dit programma voor de eerste keer gebruikt.
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Let op: Laat het programma nog niets repareren!
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
4
Bijgevoegd de gevraagde logjes,

Alvast bedankt :good:
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groetjes Dasle
5
Stap 1:
Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

Start opnieuw Afbeelding ZHPCleaner.
  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Klik op "Repareer".
  • Er verschijnt een nieuw venster met bovenaan een aantal knoppen.
    Klik op de knop Map en vink uit:
    - C:\Users\jansmotoren\AppData\Local\CrashRpt\UnsentCrashReports  =>.Superfluous.CrashReports
    - C:\Users\jansmotoren\AppData\Local\CrashRpt  =>.Superfluous.CrashReports

    Klik op de knop Sleutel en vink uit:
    - [X64] HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{A92DAB39-4E2C-4304-9AB6-BC44E68B55E2} [Google Inc.]  =>Heuristic.Suspect
  • Let op: Klik nu eerst op de knop "Valideren"!
  • Klik op de knop "Repareer" en wacht de reparatie geduldig af.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
Stap 2:
Al enige verbetering merkbaar ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
6
Uitgevoerd zoals aangegeven maar één vermelding stond niet in de map welke uit gevinkt diende te worden
"- C:\Users\jansmotoren\AppData\Local\CrashRpt\UnsentCrashReports  =>.Superfluous.CrashReports"

Nog steeds reclame nu van 3Suises.be -> hxxp://img.publicidees.com/3s.be/lp.3s.be.nl.lollipop.html?utm_campaign=389venca1&codeavantage=5928338&utm_term=36348
En reclame van Reimage repairplus.com.
Logje in bijlage.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groetjes Dasle
7
Herstel de "Google Chrome" instellingen. Hoe je dat doet lees je HIER.

Geeft dat verbetering ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
8
Hoi Peter,
Bovenstaande suggestie bracht helaas ook geen oplossing.
De laptop is terug naar de eigenaar ondertussen en heb Google Chrome opnieuw geïnstalleerd en voorlopig lijken de problemen van de baan.
Hopelijk blijft het ook zo, bedankt voor hulp :good:
Groetjes Dasle
9
Oke, dat zou de volgende opdracht geworden zijn maar dat had je al voorzien. ;D
Graag gedaan.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”