ONGEWENSTE TABBLADEN

Plaats hier uw vraag / probleem als u het vermoeden heeft dat uw computer geïnfecteerd is. (FRST logs)
Plaats reactie
xxOwnerzz
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (1) Beginner

02 aug 2016 11:31

Hallo allemaal!

Ik zoek iemand die me zou kunnen helpen met een probleem te vermijden. Als ik op mijn google chrome zit en ik druk op iets random ( op een webpagina ) kan er zich soms een nieuw tabblad openen met iets dat ik totaal niet nodig heb.
=> ongewenst tabblad.

Ik zoek iemand die dit probleem voor me kan oplossen..

Dank bij voorbaad!

xxOwnerzz
iEscape
Moderator
Moderator
Bericht indicaties: 3
FW: NetBarrier X9
Gegeven likes: 1
Ontvangen likes: 1

02 aug 2016 14:18

@ xxOwnerzz,

:welkom:

Voer onderstaande uit:

Download Afbeelding RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op. Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

RSIT Uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuisknop op RSIT.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Als u RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe door op "I accept" te klikken.
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan uw volgende bericht.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Maxstar
Administrator
Administrator
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Anti-Malware
Gegeven likes: 8
Ontvangen likes: 11
Contacteer:

08 aug 2016 08:08

Hallo,

Wil het lukken met het uitvoeren van de bovenstaande instructies?
Plaats reactie

Terug naar “Hulp bij malware en virusinfectie problemen, adware en ongewenste software”