Plaats reactie
1
Google Chrome loopt vast. Als ik naar sites surf krijg soms ik niets te zien, of een pagina dat de site niet bereikbaar is. Na afsluiten van de browser lukt het soms wel, maar tijdelijk. Gaat om sites als weer.nl / weeronline of youtube.com
Ik vind via eventvwr / toepassingen / error logs de volgende error steeds terug.
Het programma LiveComm.exe, versie 17.5.9600.20911 reageert niet meer op Windows en is afgesloten. Als u wilt zien of er meer informatie over het probleem beschikbaar is, raadpleegt u de probleemgeschiedenis in het onderdeel Onderhoudscentrum in het Configuratiescherm.
Proces-id: 119c
Starttijd: 01d1d62643e747ed
Eindtijd: 4294967295
Toepassingspad: C:\Program Files\WindowsApps\microsoft.windowscommunicationsapps_17.5.9600.20911_x64__8wekyb3d8bbwe\LiveComm.exe
Rapport-id: 37bdd819-421a-11e6-bff5-d43d7e6cc719
Volledige pakketnaam met fout: microsoft.windowscommunicationsapps_17.5.9600.20911_x64__8wekyb3d8bbwe
Relatieve toepassings-id van pakket met fout: ppleae38af2e007f4358a809ac99a64a67c1
Proces-id geeft soms ander id nummer.
Meeste errors beginnen met Het programma LiveComm.exe, versie 17.5.9600.20911 reageert niet meer op Windows en is afgesloten.
Duidt dit op een virus of is er iets anders aan de hand?
2
Hallo,

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Een beetje geduld a.u.b. PCW+ helpers zijn niet 24/7 online ;D
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
Hallo,

Excuus voor de late reactie, de afgelopen dagen ben ik druk geweest met onderhoud aan het forum en heb daardoor dit topic even over het hoofd gezien.
De logbestanden zien er verder prima uit, wat betref de problemen met Google Chrome kan je het onderstaande eens uitvoeren.

Google Chrome Browserinstellingen terugzetten:
  • Open Google Chrome en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Selecteer Instellingen.
  • Klik onderaan op Geavanceerde instellingen weergeven.
  • Klik onder het gedeelte 'Instellingen opnieuw instellen' op Instellingen opnieuw instellen. Afbeelding
  • Klik op Terugzetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
  • Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”