Kan geen logbestand lezen.

Plaats hier uw vraag / probleem als u het vermoeden heeft dat uw computer geïnfecteerd is. (FRST logs)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tetje1749
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 jul 2016 10:44

#1

02 jul 2016 11:02

Explorer fout?

Hallo,open explorer 11 met google als startpagina, altijd gedaan. Dan gebeurt er iets raars en weet niet hoe ik dit moet oplossen. De site van Qassa, waar ik al jaren bij zit, opent ook in een nevenscherm terwijl ik deze niet heb aangeklikt, maar hij blijft maar draaien en krijg deze ook heel moeilijk gesloten. Ook is explorer daarom denk ik zo instabiel, heel bibberig. Heb al gescand met virus scanner en veel opgeruimd maar helaas nog steeds geen resultaat. Heb nu met ADWCleaner gescand en logbestand opgeslagen maar weet totaal niet hoe dit werkt en hoe ik dit moet lezen. Kan ik dit logbestand hier plaatsen zodat iemand mij hierbij helpt en kan vertellen wat ik wel en niet moet verwijderen?!
Alvast bedankt.

Tetje
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16100
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#2

02 jul 2016 12:06

Hallo,

Het log bestand is te vinden: "C:\AdwCleaner[C1].txt"
Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.[/list]

Doe ook meteen het volgende;

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hulp bij malware en virusinfectie problemen, adware en ongewenste software”