Volledig gehackt :(

Plaats hier uw vraag / probleem als u het vermoeden heeft dat uw computer geïnfecteerd is. (FRST logs)
Plaats reactie
Marouane
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (1) Beginner

20 jun 2016 00:49

Beste helpers,

Eergister nacht is mij het ergste overkomen op mijn laptop.
Tijdens het gamen was ik even op teamspeak. Bij het connecten met een server werd mij gevraagd een sound update te installeren.
Ik met mijn domme kop gelijk geinstalleerd.
5 minuten later werd alles afgesloten en begon mijn pc af te sluiten.
Ik gelijk annuleren en ik kwam erachter dat er iets niet goed was.
Ik haal gelijk de internet stekker eruit en doe mijn laptop uit.
De pc naast me deed ik gelijk aan om te kijken wat er mis was en ik kon niet meer inloggen op mijn game. Oke ik ben gehackt.
Daarna probeerde ik in te loggen op mijn hotmail en die ook gehackt.. Icloud ook gehackt...???
5 minuutjes later kreeg ik opeens een berichtje op mijn 2de email met ''We need to have a talk"
Ik werd gevraagd naar mijn bankcode voor dat spel dat ik speel(Daar zit ongeveer 500 euro aan waarde op) en als ik dat niet deed werd mijn iphone geblokkeerd en mijn ING leeg geroofd. De hacker vertelde dat hij toegang had tot al mijn accounts waarop ik ooit was ingelogd.
Ik niet reageren en een half uur later ging mijn telefoon uit(50%+ batterij !????) en kon er niet meer op omdat mijn icloud ook gehackt was .........???
Na veel stressen lukte het om mijn 1ste email te recoveren en daarna mijn icloud en kon ik weer op mijn telefoon.

De hacker stopte op een gegeven moment met dreigen en hackte ondertussen alles weer terug. Ik was z.s.m. op mijn icloud op m'n telefoon uitgelogd zodat hij het niet nog eens kon doen.
Uiteindelijk heb ik alles weer recovered op mijn computer (waar dus geen malware op zit denk ik) maar toch verandert de hacker steeds alle wachtwoorden. Ik wil mijn email niet kwijt en bang dat hij nog steeds toegang heeft tot alles wat ik typ. Ik heb het gevoel dat hij malware op mijn email of iphone heeft gezet waardoor hij alles kan meelezen. Ik ben zeer geschrokken hiervan en weet niet wat ik moet doen.

Overige info:
Mijn iphone is niet gejailbreakt
Hij verandert elk moment dat hij wil de wachtwoorden van mijn email en icloud terwijl ik niet meer op de laptop zit.
Hij heeft (had?) overigens ook toegang tot mijn ING maar kan er niks afhalen.
De laptop staat nu 2 dagen uit.

HELP MIJ ALSJEBLIEFT. IK BEN NU 2 NACHTEN ALLEEN MAAR WACHTWOORDEN AAN HET VERANDEREN EN BANG DAT HIJ ALLES VERANDERT ZODAT IK NERGENS MEER BIJ KAN.
Marouane
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

20 jun 2016 01:33

hierbij de bijlages
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
abbs
Moderator
Moderator
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Ontvangen likes: 1

20 jun 2016 09:10

Hallo,

Heb je al je wachtwoorden (ook van je router/modem) via een schone pc veranderd?

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

Code: Selecteer alles

firefoxlook;
    torpigcheck;
    emptyfolderscheck;delete
    chromelook;
    standardsearch;
    filesrcm;
    services-list;
    autoclean;
    startupall;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Marouane
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

21 jun 2016 21:24

Ja alles met een schone pc.
Met router/modem wachtwoord bedoel je gewoon het wifi wachtwoord?
abbs
Moderator
Moderator

21 jun 2016 21:31

Marouane schreef:Ja alles met een schone pc.
Met router/modem wachtwoord bedoel je gewoon het wifi wachtwoord?
Ja je wifi wachtwoord, heb je zoek.exe al uitgevoerd?
Groeten abbs
Afbeelding
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Marouane
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

21 jun 2016 22:04

Ja hierbij de results

Heel erg bedankt voor je hulp :)
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
abbs
Moderator
Moderator

21 jun 2016 22:17

Hallo,

1. Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe Afbeelding nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

Code: Selecteer alles

C:\Windows\tasks\Driver Robot.job;f
    C:\Windows\system32\tasks\Driver Robot;f
    C:\Program Files\Driver Robot;fs

• Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

2. Download Afbeelding SecurityCheck naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op "SecurityCheck.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als de scan gereed is plaats dan de inhoud van logbestand in het volgende bericht (niet als bijlage).
Groeten abbs
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hulp bij malware en virusinfectie problemen, adware en ongewenste software”