Plaats reactie
16
Hallo,

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuiknop op Zoek.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    srinfo;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
19
welke herstel acties voert windows uit als je in systeem herstel kiest voor: uw pc vernieuwen zonder dat dit invloed heeft op uw bestanden?
20
JWbit schreef:welke herstel acties voert windows uit als je in systeem herstel kiest voor: uw pc vernieuwen zonder dat dit invloed heeft op uw bestanden?
Dan gaat hij naar het begin zoals hij is geleverd: http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... h-reset-pc" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
21
Ik ben ook wat ongelukkig met de indeling van de harde schijf.

Ik heb 1 TB maar er is slechts 50 GB geconfigureerd voor gebruik binnen windows. Ik heb via schijf beheer wel extra ruimte kunnen aanmaken, maar gisteren eens gekeken hoe ik pc kan herstellen zonder aantasting bestaande documenten en afbeeldingen en hiervoor is minimaal 27 GB vrije ruime nodig.

Mocht ik in de toekomst besluiten te te herstellen of opnieuw te installeren dan graag ook met de mogelijkheid om zelf partitie groottes te bepalen.
24
JWbit schreef:Ik heb EaseUS gedownload maar ik kan mijn boot partitie niet vergroten.
Hier heb je nog een uitleg: http://www.computeridee.nl/workshop/org ... on-master/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kom je niet verder stel dan hier je vraag: viewforum.php?f=335" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
26
JWbit schreef:
abbs schreef:
JWbit schreef:Ik heb EaseUS gedownload maar ik kan mijn boot partitie niet vergroten.
Hier heb je nog een uitleg: http://www.computeridee.nl/workshop/org ... on-master/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kom je niet verder stel dan hier je vraag: viewforum.php?f=335" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb het programma er weer afgehaald. het werkte gewoon niet
Stel hier je vraag eens over dit probleem: viewforum.php?f=9" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats er een link naar dit onderwerp bij.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”