rsit 64 info/log bestanden.

Plaats hier uw vraag / probleem als u het vermoeden heeft dat uw computer geïnfecteerd is. (FRST logs)
Gebruikersavatar
JWbit
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 19 jan 2014 11:47
OS: win 8.1
AV: Kaspersky
AM: kaspersky
FW: kaspersky

#16

13 mei 2016 14:31

Een probleem dat ik wel al veel langer heb is dat Axcrypt tekst die toegevoegd wordt aan documenten niet opslaat als ik er een bepaalde tijd (bijv. 30 min of een paar uur) niet mee werk.

Dit is enigszins te verhelpen door constant te saven, na ieder stukje tekst, maar werkt erg onhandig. Het probleem is dat het document vaak in een soort tmp directory komt en daarna niet meer automatisch gesaved kan worden.
Ook leek de tijd waarna dat gebeurde steeds korter te worden.

Ik heb Axcrypt inmiddels verwijderd en gebruik andere encryptie maar ik wil Axcrypt wel kunnen gebruiken.

Is dit probleem bij jullie bekend?
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16100
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#17

13 mei 2016 17:54

JWbit schreef:Een probleem dat ik wel al veel langer heb is dat Axcrypt tekst die toegevoegd wordt aan documenten niet opslaat als ik er een bepaalde tijd (bijv. 30 min of een paar uur) niet mee werk.

Dit is enigszins te verhelpen door constant te saven, na ieder stukje tekst, maar werkt erg onhandig. Het probleem is dat het document vaak in een soort tmp directory komt en daarna niet meer automatisch gesaved kan worden.
Ook leek de tijd waarna dat gebeurde steeds korter te worden.

Ik heb Axcrypt inmiddels verwijderd en gebruik andere encryptie maar ik wil Axcrypt wel kunnen gebruiken.

Is dit probleem bij jullie bekend?
Ik ben hier niet echt bekend mee maar had je de laatste versie: http://www.gratissoftwaresite.nl/downlo ... -bestanden" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
JWbit
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 19 jan 2014 11:47
OS: win 8.1
AV: Kaspersky
AM: kaspersky
FW: kaspersky

#18

14 mei 2016 13:41

abbs schreef:
JWbit schreef:Een probleem dat ik wel al veel langer heb is dat Axcrypt tekst die toegevoegd wordt aan documenten niet opslaat als ik er een bepaalde tijd (bijv. 30 min of een paar uur) niet mee werk.

Dit is enigszins te verhelpen door constant te saven, na ieder stukje tekst, maar werkt erg onhandig. Het probleem is dat het document vaak in een soort tmp directory komt en daarna niet meer automatisch gesaved kan worden.
Ook leek de tijd waarna dat gebeurde steeds korter te worden.

Ik heb Axcrypt inmiddels verwijderd en gebruik andere encryptie maar ik wil Axcrypt wel kunnen gebruiken.

Is dit probleem bij jullie bekend?
Ik ben hier niet echt bekend mee maar had je de laatste versie: http://www.gratissoftwaresite.nl/downlo ... -bestanden" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16100
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#19

14 mei 2016 15:31

Hallo,

Wat is/was je antwoord?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
JWbit
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 19 jan 2014 11:47
OS: win 8.1
AV: Kaspersky
AM: kaspersky
FW: kaspersky

#20

21 mei 2016 09:33

nee, ik had niet de laatste versie, mogelijk is het dat geweest.

Overigens gisteren weer een spontane reboot gehad van het systeem.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16100
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#21

21 mei 2016 09:43

JWbit schreef:nee, ik had niet de laatste versie, mogelijk is het dat geweest.

Overigens gisteren weer een spontane reboot gehad van het systeem.
Kreeg je daar een BSOD bij?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
JWbit
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 19 jan 2014 11:47
OS: win 8.1
AV: Kaspersky
AM: kaspersky
FW: kaspersky

#22

22 mei 2016 22:56

abbs schreef:
JWbit schreef:nee, ik had niet de laatste versie, mogelijk is het dat geweest.

Overigens gisteren weer een spontane reboot gehad van het systeem.
Kreeg je daar een BSOD bij?
nee
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16100
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#23

23 mei 2016 08:54

Hallo,


Zijn de problemen nu opgelost?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
JWbit
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 19 jan 2014 11:47
OS: win 8.1
AV: Kaspersky
AM: kaspersky
FW: kaspersky

#24

23 mei 2016 17:11

abbs schreef:Hallo,


Zijn de problemen nu opgelost?
Het is wel minder dan voorheen. Het is een éénmalige reboot geweest maar ik vind het wel schrikken, zomaar rebooten.

Ik heb adwarecleaner.exe (nieuwste versie) uitgevoerd en niets gevonden.

Wel zijn IExplorer en Chrome sneller, dus klikken is direct tonen, maar Firefox blijft helaas soms nog hangen en geeft de melding: reageert niet.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16100
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#25

23 mei 2016 17:55

Hallo,

Firefox terugzetten naar de standaardtoestand:
  • Klik op de menuknop Afbeelding en klik daarna op Help Afbeelding .
  • Kies Probleemoplossingsinformatie vanuit het menu Help.
    • Als u het menu Help niet kunt benaderen, typ dan about:support in uw locatiebalk om de pagina Probleemoplossingsinformatie zichtbaar te maken.
  • Klik in de rechterbovenhoek van de pagina Probleemoplossingsinformatie op de knop Firefox vernieuwen...
    Afbeelding
  • Klik in het bevestigingsvenster dat verschijnt op Firefox vernieuwen om verder te gaan.
  • Firefox zal worden gesloten en opnieuw worden ingesteld. Zodra dit is gebeurd, zal een venster de geïmporteerde gegevens weergeven. Klik op Voltooien en Firefox zal worden geopend.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
JWbit
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 19 jan 2014 11:47
OS: win 8.1
AV: Kaspersky
AM: kaspersky
FW: kaspersky

#26

12 jun 2016 12:43

Mijn computer blijft erg slecht lopen.

Enige dagen terug begonnen bepaalde toepassingen slecht te functioneren waaronder notepad. (reageert niet)

ook Kaspersky reageert niet. Ik kan dan afsluiten met de startknop.
Gebruikersavatar
JWbit
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 19 jan 2014 11:47
OS: win 8.1
AV: Kaspersky
AM: kaspersky
FW: kaspersky

#27

12 jun 2016 13:32

ik kan RSit64 niet uitvoeren. Ook niet als ik de settings van kaspersky wijzig
Gebruikersavatar
JWbit
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 19 jan 2014 11:47
OS: win 8.1
AV: Kaspersky
AM: kaspersky
FW: kaspersky

#28

12 jun 2016 13:48

o, nu werkt rsit64 wel als ik kaspersky helemaal uitschakel
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16100
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#29

12 jun 2016 15:19

JWbit schreef:o, nu werkt rsit64 wel als ik kaspersky helemaal uitschakel
Plaats de logjes maar.( ik zie dat je een nieuw onderwerp heb geopend :good: )
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hulp bij malware en virusinfectie problemen, adware en ongewenste software”