Plaats reactie
62
ladykoko schreef:wat is van norton??

ik snap niet dat dat programma in mijn register blijft
Deze register sleutel is van Norton: [-] Sleutel verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{AFBCB7E0-F91A-4951-9F31-58FEE57A25C4}
Daarom komt hij steeds terug, Norton gebruikt Ask als zoekmachine en dat word door AdwCleaner steeds verwijderd.
Dit kan geen kwaad.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
63
oh gelukkig pff

heb nu ook dat ene mailtje van dat hotel niet meer gehad.

Ik heb nu als voorzorg ook mijn gmail wachtwoord eens veranderd en zal het hotel weer eens proberen te mailen
66
ladykoko schreef:nou dus weer terug gehad

raar raar
Dit ligt niet aan jou Gmail, maar het probleem ligt bij het hotel.
Ik kan eens proberen (voor proef een nieuw Gmail te maken) en dan eens proberen.

en ook dat firefox kan ik bij windwows app neit instellen als vaste internet exploder
[/quote]
Hier een andere optie: http://www.gratissoftwaresite.nl/tips/F ... rd+browser" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
67
bedankt voor al de hulp . elke dag scan ik mijn pc met adware en mail ware bytes. Ik krijg geen mails meer terug van het hotel. Kan zijn dat ze het opgelost hebben maar dat mij niet meer laten weten of iets anders.

fire fox doet het ook. Heb het vinkje ook bij internet exploder uitgezet.

Hopelijk blijft mijn pc rustig.
68
ladykoko schreef:bedankt voor al de hulp . elke dag scan ik mijn pc met adware en mail ware bytes. Ik krijg geen mails meer terug van het hotel. Kan zijn dat ze het opgelost hebben maar dat mij niet meer laten weten of iets anders.

fire fox doet het ook. Heb het vinkje ook bij internet exploder uitgezet.

Hopelijk blijft mijn pc rustig.
Bedankt en graag gedaan (en als er weer problemen zijn weet je ons te vinden :good: )
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”