Plaats reactie
37
ladykoko schreef:Ja is alleen bij dat hotel
Het probleem ligt ook bij "zeeuwsestromen.nl" de mailserver van hun blokkeert je mail.
Kan je via een ander account (maak anders een nieuwe erbij aan) van GMail eens proberen om een Email te versturen, zo weet je of "zeeuwsestromen.nl" de Gmails tegenhoud.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
38
als ik dat ene programma adw cleaner nog een keer doe dan komt er elke keer weer dit te voorschijn dus blijft terug komen

[-] Sleutel verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{AFBCB7E0-F91A-4951-9F31-58FEE57A25C4}
[-] Sleutel verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\myway.com
[-] Sleutel verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\productivityboss.dl.myway.com
42
ladykoko schreef:waarom houd het hotel gmail tegen ik kon altijd naar hen mailen zonder dat ik het terug kreeg
Hier kan ik niet op antwoorden, zij hebben dat zo ingesteld dit is de foutmelding in je mail;

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain
zeeuwsestromen.nl by mx.spamexperts.com. [2a01:4f8:171:2f04::2].

Daarom test het eens met een ander Gmail account.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
44
ik gebruik altijd explorer eerst ook Firefox

in het register staat het ook bij windows exploder als ik dat weg haal en dan weer mijn pc opstart komt het even hard terug

misschien kan ik beter mijn pc helemaal naar fabrieksinstellingen zetten en alles er op nieuw erop maar weet niet of ik dat zelf kan

het is een nieuwe pc maand oud maar waarschiijnlijk toch in die maand iets opgelopen ondanks norton
45
ladykoko schreef:ik gebruik altijd explorer eerst ook Firefox

in het register staat het ook bij windows exploder als ik dat weg haal en dan weer mijn pc opstart komt het even hard terug

misschien kan ik beter mijn pc helemaal naar fabrieksinstellingen zetten en alles er op nieuw erop maar weet niet of ik dat zelf kan

het is een nieuwe pc maand oud maar waarschiijnlijk toch in die maand iets opgelopen ondanks norton
Nee dat hoeft niet doe het volgende;

Internet Explorer opnieuw instellen:
  • Start Internet Explorer.
  • Open het menu Extra en tik of klik op Internetopties. Druk op Alt als het menu Extra niet wordt weergegeven.
    • Opmerking: Als u Internet Explorer niet kunt starten, kunt u het instellingenvenster ook openen door tegelijkertijd op de Windows-toets en R te drukken, in het vak Uitvoeren de tekst inetcpl.cpl te typen en vervolgens op Enter te drukken.
  • Tik of klik in het venster Internetopties op het tabblad Geavanceerd.
  • Tik of klik op Opnieuw instellen.
  • Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
  • Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook uw browsegeschiedenis, zoekproviders, webversnellers, startpagina's, traceerbeveiliging en gegevens voor ActiveX-filtering wilt verwijderen.
  • Wanneer de standaardinstellingen van Internet Explorer zijn hersteld, tikt of klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.
  • Sluit Internet Explorer af en start het programma opnieuw op.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”