Plaats reactie
46
Heb ik gedaan hopelijk is het opgelost..

Al heel erg bedankt voor de hulp!

Hoe kan ik mijn internet opties het beste instellen alle cookis blokeren of kan ik dan niks meer op internet

Hoe dus alle instellingen in te stellen?
47
AdwCleaner[C2].txt
AdwCleaner[C2].txt
helaas het blijft terug komen in het register. Als ik nl weer dat programma er op los laat adw cleaner vind hij hij het weer in de sleutel het is een hardnekkige
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
50
ladykoko schreef:
AdwCleaner[C2].txt
AdwCleaner[C2].txt
helaas het blijft terug komen in het register. Als ik nl weer dat programma er op los laat adw cleaner vind hij hij het weer in de sleutel het is een hardnekkige
Die register sleutel is van Norton en deze maakt hem steeds weer aan. (kan verder geen kwaad)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
51
ik heb op verwijderd gedrukt maar kan goed zijn dat als ik nog een keer dat programma laat lopen deze weer dat aangeeft.

nu heb ik nog iets ik heb Norton en als ik een webpagina opende stond Norton ook ergens in balk en nu niet meer
53
ladykoko schreef:hoe krijg ik Norton weer terug in werkbalk als ik surf op intenret en is edge beter.
Je kan beter Firefox gebruiken die is een stuk veiliger, start firefox en download en installeer daar een adblocker in: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/a ... lock-plus/" onclick="window.open(this.href);return false;
Klik op "toevoegen aan firefox" deze houd veel reclame- tegen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
56
ladykoko schreef: kan ik bij fire fox ook Norton werkbalk toevoegen
Hier enig uitleg: https://support.norton.com/sp/nl/nl/hom ... file_nl_nl" onclick="window.open(this.href);return false;
waarom is fire fox veiliger??
Word niet zo snel aangevallen door malware als IE en Firfefox word vaker geupdate.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
58
ik heb nu fire fox erop gezet

maar .... dit blijf maar terug komen

[-] Sleutel verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{AFBCB7E0-F91A-4951-9F31-58FEE57A25C4}

dat search scopes blijft terug komen zelfs als ik het met regedit verwijder
59
mijn pc wil maar niet fire fox als standaard browers selecteren en ook die verwijderde sleutel komt terug

ik hoop toch niet datik mijn pc helemaal opnieuw moet installeren


ik ben nu wel bang dat men mijn pc kan gebruiken voor van alles
60
ladykoko schreef:mijn pc wil maar niet fire fox als standaard browers selecteren en ook die verwijderde sleutel komt terug
Die sleutel [-] Sleutel verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{AFBCB7E0-F91A-4951-9F31-58FEE57A25C4} is niet erg die is van Norton daar hoef je niks aan te doen.

Firefox als standaard brouwser kiezen: https://support.mozilla.org/nl/kb/firef ... wser-maken" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”