Plaats reactie
16
Hallo,

Ik vermoed dus echter dat het probleem dan ook in de internetverbinding van het bedrijf zit. Maar probeer sowieso het volgende nog eens.

Firefox:
Start Afbeelding Firefox.
Klik rechtsboven op de 3 liggende streepjes.
Klik op het icoontje met het vraagteken en de tooltip "Menu Help openen".
Klik op Probleemoplossingsinformatie.
In het venster dat verschijnt, klik rechtsboven op de knop "Firefox vernieuwen...".
Firefox wordt nu afgesloten en hersteld de standaard instellingen.
Volg de aanwijzingen die verschijnen.

Internet Explorer 11:
Sluit alle openstaande programma's.
Ga naar Configuratiescherm - Internetopties.
Klik op het tabblad Geavanceerd.
Klik onder Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op de knop Opnieuw instellen....
Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in.
Klik vervolgens op Opnieuw instellen.
Als het opnieuw instellen van de instellingen voltooid is, klik op Sluiten.

Internet Explorer Edge:
Sluit alle openstaande programma's.
Start Internet Explorer Edge.
Klik rechtsboven op de 3 puntjes.
Klik op Instellingen en vervolgens op Kies wat u wilt wissen.
Vink aan:
  • Browsegeschiedenis
    Cookies en opgeslagen websitegegevens
    Gegevens en bestanden in de cache
Klik op Meer weergeven
Vink aan:
  • Uitzonderingen voor pop-ups
KLik op Wissen.
Wacht geduldig tot dit klaar is.
Sluit daarna direct Edge af.

Vertel hoe het hierna gaat met beide browsers.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
17
Oké. dan ga ik vanavond thuis nog eens alles opschonen, niet op vpn, en dan kijken of er wat gebeurt. Zo nee, dan ligt het inderdaad aan de netwerkverbindingen op het werk. Zo ja, dan meld ik me weer. Maar ik meld me in ieder geval weer ;).

Groet,

René
19
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb gisteren de browsers weer opgeschoond en alleen via mn thuis netwerk op internet gezeten. Toen bleef het schoon. Nu zit ik op mn werk en heb ik nog geen spam website gekregen. Ik denk dus ook dat het in de VPN-connectie naar mn kantoor ligt. Zal het bij de netwerkbeheerder neerleggen hier. Of kan ik er zelf nog wat aan doen door instellingen aan te passen?

Bedankt voor de hulp!

René
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”