Ik vermoed dus echter dat het probleem dan ook in de internetverbinding van het bedrijf zit. Maar probeer sowieso het volgende nog eens.
Firefox:
Start Firefox.
Klik rechtsboven op de 3 liggende streepjes.
Klik op het icoontje met het vraagteken en de tooltip "Menu Help openen".
Klik op Probleemoplossingsinformatie.
In het venster dat verschijnt, klik rechtsboven op de knop "Firefox vernieuwen...".
Firefox wordt nu afgesloten en hersteld de standaard instellingen.
Volg de aanwijzingen die verschijnen.
Internet Explorer 11:
Sluit alle openstaande programma's.
Ga naar Configuratiescherm - Internetopties.
Klik op het tabblad Geavanceerd.
Klik onder Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op de knop Opnieuw instellen....
Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in.
Klik vervolgens op Opnieuw instellen.
Als het opnieuw instellen van de instellingen voltooid is, klik op Sluiten.
Internet Explorer Edge:
Sluit alle openstaande programma's.
Start Internet Explorer Edge.
Klik rechtsboven op de 3 puntjes.
Klik op Instellingen en vervolgens op Kies wat u wilt wissen.
Vink aan:
- Browsegeschiedenis
Cookies en opgeslagen websitegegevens
Gegevens en bestanden in de cache
Vink aan:
- Uitzonderingen voor pop-ups
Wacht geduldig tot dit klaar is.
Sluit daarna direct Edge af.
Vertel hoe het hierna gaat met beide browsers.